• جمعه / ۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403060200775
  • خبرنگار : 30147

امام‌جمعه:

خدمت در کوهسرخ محروم سخت اما شیرین است

خدمت در کوهسرخ محروم سخت اما شیرین است

ایسنا/خراسان رضوی امام‌جمعه کوهسرخ گفت: گرچه خدمت کردن در شهرستان کوهسرخ که از بسیاری امکانات محروم هستیم سخت هست اما وقتی این خدمت برای مردم باشد شیرین می‌شود.

حجت‌الاسلام محمود رضایی دوم شهریورماه در جمع مسئولان شهرستان کوهسرخ با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت افزود: هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان خدمات دولت است.

وی با بیان اینکه مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم وظیفه خطیری را برعهده دارند، اظهار کرد: بحمدالله بین 60 تا 90 درصد مردم از عملکرد مسئولان رضایت دارند.

امام‌جمعه کوهسرخ با اشاره به اینکه خدمت به مردم همواره با سختی‌هایی مواجه است، تصریح کرد: مسئولان با کار و تلاش شبانه‌روزی باید مسائل را به سرانجام برسانند در غیر این صورت رضایت مردم را نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: گرچه اقدامات بسیاری تاکنون در عرصه‌های اجرایی برای شهرستان کوهسرخ آغاز شده اما هنوز رضایت کامل را نداریم و همچنان مطالبه گر هستیم.

رضایی با بیان این‌که در خصوص پروژه نهضت ملی و فعالیت‌های جهادی و خدماتی تاکنون اقداماتی صورت گرفته است، اظهار کرد: کوهسرخ تاکنون در سطح کشور کمتر دیده شده که می‌طلبد از سوی مسئولان تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مسکن و راه هنوز مشکلاتی داریم که نیازمند توجه بیشتری است، گفت: به دلیل برخی کمبودها موجب شده کار در کوهسرخ سختی‌های بسیار بیشتری نسبت به سایر مناطق داشته باشد.

امام‌جمعه کوهسرخ با بیان اینکه به مجموعه‌های فرهنگی در کار اجرایی باید به عنوان یک فرصت نگاه کرد، خاطرنشان کرد: گرچه کاستی‌ها بسیار است و باید رفع شود اما اگر نقدی هم صورت می‌گیرد باید منصفانه و سازنده باشد.

وی گفت: در تمامی حوزه‌ها از جمله راه و مسکن، ناحیه صنعتی، بهداشت، معادن و فعالیت‌های جهادی یار و همراه مسئولان هستیم.

رضایی در ادامه با اشاره به اینکه شعار ما می‌توانیم را امام راحل برای ما بنیان گذارد و یاران امام مانند شهید رجایی و شهید باهنر هم آن را عملیاتی کردند، افزود: دولت تمام قد برای رفع مشکلات و خدمت به مردم تلاش کند و همه ما باید به دولتمردان برای عمران و آبادانی و رفع مشکلات کمک کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha