• جمعه / ۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403060200718
  • خبرنگار : 71951

فرماندار پاکدشت:

همه باید به دولت جدید کمک کنند

همه باید به دولت جدید کمک کنند

ایسنا/تهران فرماندار پاکدشت اظهار کرد: همه باید به دولت جدید کمک کنند و هیچ پروژه‌ای نباید کُند و متوقف گردد و باید به تمامی آنها نگاه ویژه ای شود.

فرماندار پاکدشت در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ۲ شهریور ماه گفت: بعد از شهادت حضرت آیت الله رئیسی این شخصیت کم‌نظیر و همراهانشان، با درایت رهبر معظم انقلاب و با اتکا به قانون مترقی اساسی جمهوری اسلامی ایران، عوامل برگزاری انتخابات در کمترین زمان ممکن، ۲ مرحله انتخابات ریاست جمهوری در دوره چهاردهم را در نهایت امنیت و سلامت و با مشارکت بسیار خوب مردم برگزار کردند.

فاضل کارخانه اظهار کرد: مدیران شهرستان پاکدشت تلاش کردند در شرایط سخت ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان، مشکلات مردم را به حداقل برسانند که به فضل الهی و با استقامت و مشارکت اقشار مختلف مردم، دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه‌های اقتصادی، ایجاد اشتغال، تحقق شعار سال و دیگر بخش ها حاصل شد و بنده از این حیث، آینده شهرستان پاکدشت را بسیار روشن می‌بینم.

فرماندار پاکدشت گفت: بیش از ۲۰۰ واحد از طرح ۶۳۰ واحدی نهضت ملی مسکن در این شهرستان تحویل متقاضیان شده و ما بقی آن نیز در کنار پروژه ۸۳۰ واحد مسکونی در حال احداث است.

کارخانه از بازگشت ۷۰ درصد از واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید در پاکدشت خبر داد و افزود: یکی از مهمترین اقدامات مجموعه فرمانداری، برگزاری مستمر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی است که تاکنون با پیگیری های صورت گرفته، ۷۰ درصد از واحدهای صنعتی راکد مستقر در شهرک های صنعتی به چرخه تولید بازگشته اند.

این مسئول تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه و بصیر پاکدشت همواره در برگزاری انتخابات و دیگر عرصه های انقلاب اسلامی سربلند بوده و اقشار مختلف مردم و برگزار کنندگان انتخابات در این افتخار سهیم هستند.

وی افزود: امروز مقام معظم رهبری وظیفه‌ای را بر همه ما محول کردند و آن حمایت همه جانبه از دولت چهاردهم است لذا هیچ پروژه‌ای نباید کُند و متوقف شود و به تمامی آنها باید نگاه ویژه ای شود و آماده سازی طرح‌های نیمه کاره باید در دستور کار قرار بگیرد.

فرماندار پاکدشت گفت: باید در هفته دولت، یادگارها و دستاوردهای رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی را تقدیم مردم کنیم و مدیران وظیفه دارند طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی خود را به نحو شایسته اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha