• پنجشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403060100447
  • خبرنگار : 71299

رئیس مرکز عملیات بازرسی کل فراجا:

مجاهدت کارکنان انتظامی در خدمت‌گزاری به زائران اربعین ستودنی است

مجاهدت کارکنان انتظامی در خدمت‌گزاری به زائران اربعین ستودنی است

ایسنا/ایلام رئیس مرکز عملیات بازرسی کل فراجا گفت: تلاش و مجاهدت کارکنان انتظامی در خدمت گزاری به زائران اربعین ستودنی است.

سردار «رضا رجبی» در این خصوص اظهار کرد: کارکنان  انتظامی با عشق  وصف‌نشدنی که به سید و سالار شهیدان دارند به صورت شبانه‌روز به زائران اربعین حسنی خدمت می کنند و این را برای خود افتخار می‌دانند.

وی ادامه داد: بازرسی کل فراجا در قالب قرارگاه یاسر در کنار سایر واحدها و کارکنان انتظامی، نقش بازرسی و نظارت بر اجرای تدابیر و دستورات ابلاغی هئیت رئیسه فراجا را دنبال و پیگیری می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی  تصریح کرد: تسهیل و تسریع اجرای ماموریت ، برجسته سازی و تعمیم نقاط قوت و ابتکارات، توجه به آشکار سازی و رفع اشکالات در محل، هدف اصلی بازرسان اعزامی انتظامی به پایانه های مرزی است.

دبیر قرارگاه یاسر و رئیس مرکز عملیات بازرسی کل فراجا خاطر نشان کرد: با تلاش کارکنان انتظامی به حول قوه الهی نتایج ارزیابی ها کاملا مثبت ارزیابی شده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: تلاش و مجاهدت‌های  شبانه‌روزی کلیه کارکنان قابل تحسین بوده و همکارانم در مجموعه فراجا عاشقانه خدمتگزار  زائران  بوده و در این‌  مسیر از هیچ‌گونه  کار و تلاش دریغ نمی‌کنند.

وی نظارت را یکی از ابزارهای مهم در فراجا دانست و تصریح کرد: بازرسی و ارزیابی موجب پیشبرد بهتر وظایف می‌شود و کارکنان ماموریت‌های خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام، سردار رجبی با بیان اینکه پل ارتباطی ما با زائران و مردم عزیز کشورمان سامانه ۱۹۷ است بیان کرد: زائران و مردم با تماس شبانه‌روزی و بی‌واسطه  آماده پاسخگویی و دریافت هرگونه نظر در خصوص عملکرد پلیس است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha