• پنجشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403060100418
  • خبرنگار : 71659

زیان ۲۷ میلیون شِکلی بندر اشغالی «اسدود» در نیمه اول سال جاری میلادی

زیان ۲۷ میلیون شِکلی بندر اشغالی «اسدود» در نیمه اول سال جاری میلادی

رژیم صهیونیستی با انتشار گزارش مالی خود از نیمه اول سال جاری میلادی، از زیان ۲۷ میلیون شِکلی بندر اشغالی «اسدود» خبر داده در حالی که سود این دوره زمانی در سال ۲۰۲۳ حدود ۷۱.۲ میلیون شِکل بوده است.

به گزارش ایسنا، در این گزارش مالی آمده که درآمدهای بندر اسدود به ۴۶۱ میلیون شِکل کاهش یافته در حالی که این میزان برای مدت مشابه سال قبل ۵۳۵ میلیون دلار بوده است.

به گزارش وبگاه اینترنتی پاسپورت نیوز، این بندر در نیمه زیان عملیاتی ۶۰ میلیون شِکلی داشته در حالی که در نیمه اول سال ۲۰۲۳ سود ۵۸ میلیون شِکلی به ثبت رسانده است.

درآمدهای مالی این بندر نیز در مجموع ۶.۸ میلیون شِکل کاهش داشته در حالی که سود آن در سال گذشته ۲۵.۴ میلیون شِکل بوده است.

بر اساس این گزارش، بندر اسدود در ۴ ماهه دوم سال جاری میلادی زیان حدود ۲۰ میلیون شِکلی در مقایسه با سود حدود ۳۰.۸ میلیون شِکلی در ۴ ماهه دوم سال ۲۰۲۳ داشته است.

همچنین زیان عملیاتی بندر اسدود ۲۸.۲ میلیون شِکل در مقایسه با سود عملیاتی حدود ۱۳.۳۵ میلیون شکلی در سال قبل داشته است.

مسئولان بندر اسدود اعلام کردند: از ماه می ۲۰۲۴ واردات مدل‌های مختلف خودرو ساخت ترکیه به اسرائیل متوقف شده و بیشتر خودروهایی هم که در ترکیه بارگیری شده به بندر جویا تاورو در ایتالیا منتقل شده‌اند.

۷۹۰ مورد آتش‌سوزی در شمال فلسطین اشغالی از آغاز جنگ علیه غزه

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد حملات موشکی و پهپادی به مرزهای شمالی فلسطین اشغالی از آغاز جنگ علیه غزه در هفتم اکتبر گذشته موجب وقوع ۷۹۰ مورد آتش‌سوزی در این منطقه شده است.

بر اثر این آتش‌سوزی‌ها، ۱۸۹ هزار دونم از اراضی شمال فلسطین اشغالی در آتش سوخته که این بی‌سابقه است و حتی بیشتر از آتش‌سوزی‌ها در جریان جنگ دوم لبنان و آتش‌سوزی کرمل در سال ۲۰۱۰ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha