• پنجشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403060100255
  • خبرنگار : 50201

برگزاری جشنواره ارزشی ورزشی نیروی دریایی ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر

برگزاری جشنواره ارزشی ورزشی نیروی دریایی ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر

ایسنا/مازندران دومین جشنواره ارزشی ورزشی نیروی دریایی ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر با حضور ۳۰۰ نفر از همسران و دختران نداجا از مناطق ۱۴ گانه در کنار رشته‌های ورزشی در رشته‌های ارزشی به رقابت پرداختند.

امیردریادار آریا شفقت رودسری،فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر امروز در این آیین که امروز در سالن خوارزمی دانشگاه علوم دریایی نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه فرزندان نیروی دریایی در بسیاری از رشته‌ها در سطح مدارس دارای مقام هستند، اظهار کرد: جامعه کنونی در حوزه ورزش بویژه ورزش بانوان دارای ضعف‌هایی است.طبق آمار حدود ۶۰ درصد از بانوان از کم تحرکی رنج می‌برند.

برگزاری جشنواره ارزشی ورزشی نیروی دریایی ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر

این مسئول گفت: شرکت در فعالیت ‌های ورزشی علاوه بر سلامت جسم به توانمندی خود و فرزندان در حوزه‌های مختلف کمک خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام عبدالرضا مصطفی‌لو معاون فرهنگی و تبلیغات اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: تعداد ۳۰۰ نفر از همسران و دختران نداجا از مناطق ۱۴ گانه در کنار رشته‌های ورزشی در رشته‌های ارزشی به رقابت پرداختند.

وی در خصوص جزییات اجرای این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره تلفیقی از رشته‌های ارزشی و ورزشی برای خانواده‌ها و فرزندان دختر و پسر در سطح نداجا است.

وی افزود: از ابتدای تابستان، مسابقات مقدماتی و کارگاه های آموزشی در مناطق ۱۴گانه نیروی دریایی ارتش برگزار شد و امروز کسانی به جشنواره راه یافتند که حائز رتبه‌های برتر شدند و باهم به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی و تبلیغات اداره عقیدتی سیاسی نداجا با بیان اینکه پنج رشته ورزشی محور کار قرار داده شد، تصریح کرد: رشته‌های متنوع فرهنگی که در قالب ارزشی نامگذاری شده است در حوزه فرهنگی، آموزشی، اعتقادی، فضای مجازی، رسانه و ساخت کلیپ قرار داده شد.

برگزاری جشنواره ارزشی ورزشی نیروی دریایی ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر

معاون فرهنگی و تبلیغات اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در جشنواره باید در کنار رشته‌های ورزشی یک رشته ارزشی را نیز طی کنند.

حجت الاسلام مصطفی لو شرکت کنندگان را از مناطق ۱۴ گانه نداجا برشمرد و گفت: در مجموع ۳۰۰ نفر از خانواده‌ها و فرزندان دختر در این دوره  از ۲۸ مرداد الی یک شهریور شرکت کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha