• پنجشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403060100246
  • خبرنگار : 50974

فرماندار تالش خبر داد؛

بهره برداری از ۲۱۳ پروژه عمرانی و عام المنفعه تالش در هفته دولت

بهره برداری از ۲۱۳ پروژه عمرانی و عام المنفعه تالش در هفته دولت

ایسنا/گیلان فرماندار تالش گفت:۲۱۳ پروژه عمرانی و عام المنفعه با اعتباری بالغ بر ۴۶۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در شهرستان تالش در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

ایرج مؤذن ظهر امروز پنجشنبه یک شهریورماه در گفتگو با ایسنا ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی و  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهدای خدمت گفت: در طول هفته دولت  ۲۱۳ پروژه شامل پروژه‌های  عمرانی، شهرداری‌های تابعه، دهیاری‌های شهرستان و مسکن مددجویان و پروژه‌های اشتغال‌زا و تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان با اعتباری بالغ بر ۴۶۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در سطح شهرستان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد 

۴۹.۷ درصد از کل پروژه‌ها اختصاص به پروژه‌های عمرانی شهرستان دارد: 

فرماندار تالش در ادامه تشکیل کابینه دولت وفاق ملی برای ایران را  با رای نمایندگان مجلس تبریک گفته و افزود: ۶۹ طرح عمرانی به  پروژه‌های زیرساختی با  اعتباری بالغ بر ۲۳۲ میلیارد و ۵۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان  اختصاص یافته است. 

نماینده عالی دولت در تالش ادامه داد: شهرداری‌های تابعه نیز با ۲۳ پروژه و اعتباری بالغ بر ۵۹ میلیارد و ۱۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و اختصاص  ۱۲.۷درصد از کل پروژه‌ها در هفته دولت امسال به مردم شهرستان خدمت خواهند نمود. 

وی پروژه‌های دهیاری‌های شهرستان تالش را  ۱۰۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۶۳۷ میلیون و دویست هزار تومان که  شامل ۴ درصد کل  پروژه‌های  شهرستان عنوان کرد. 

فرماندار تالش گفت: در هفته دولت امسال ۸ پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی  با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان با اختصاص ۶.۴ درصد از کل پروژه‌ها مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. 

مؤذن در ادامه با اشاره به اختصاص ۹.۹ درصد از اعتبار به پروژه‌های اشتغالزایی در شهرستان تالش افزود: دو پروژه اشتغال‌زایی  با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان در هفته دولت ۱۴۰۳ افتتاح خواهد شد. 

وی با اشاره به اختصاص اعتباری بالغ بربر ۸۰ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان به  ۸ پروژه تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گفت: این پروژه‌ها  شامل  ۱۷.۳ درصد از کل پروژه‌های هفته دولت امسال  خواهد بود. 

ایرج موذن هدف اصلی از این طرح‌ها را کمک به رفع مشکلات و افزایش رضایتمندی مردم  دانست و  یادآور شد: در سال گذشته  ۲۳۱ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان  با اعتباری بالغ بر ۳۷۷میلیارد و ۶۷۷ میلیون تومان همزمان با هفته دولت در تالش افتتاح شد. 

دیدار با خانواده شهدا، میزهای خدمت و نشست‌های پرسش و پاسخ با مردم در نمازهای جمعه و شهرها و روستاها، برپایی نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت، دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه و برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از کارمندان دولت، از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha