• چهارشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403053121961
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

دپوی البسه‌های ۱۰۰ میلیاردی در تبریز

دپوی البسه‌های ۱۰۰ میلیاردی در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف ۴ هزار و ۴۱۸ ثوب البسه قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار علی محمدی درتشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر زیادی البسه قاچاق در یکی از انبارهای شهر تبریز موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی و همچنین تعزیرات حکومتی به محل شناسایی شده اعزام و در بازرسی از انبار ۴ هزار و ۴۱۸ ثوب البسه قاچاق کشف کردند.

سردار محمدی تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و البسه‌های قاچاق کشف شده به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال تحویل مراجع قضایی شد.

وی تاکید کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری در سطح جامعه است، که مقابله با آن از اولویت‌های اصلی پلیس به شمار می‌رود لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز مراتب را با شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

دستگیری عاملان ضرب و جرح یگان حفاظت محیط زیست میانه توسط پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری ۲ عامل اصلی ضرب و جرح کارکنان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان و رئیس آن اداره، خبر داد.

سرهنگ حسن رفیعی در جزییات این خبر گفت: در پی وقوع حادثه‌ای ناگوار برای رئیس و پرسنل زحمتکش محیط زیست شهرستان مبنی بر ایراد ضرب و جرح توسط شکارچیان غیر مجاز در روز ۲۳ مردادماه سال جاری، مراتب بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: این فرماندهی ضمن تشکیل اکیپ ویژه و کارهای اطلاعاتی، موفق به شناسایی ۲ نفر از عاملان اصلی شده و با هماهنگی قضائی نسبت به دستگیری متهمان توسط پاسگاه انتظامی بخش کاغذکنان اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه به معرفی متهمان به مراجع قضائی اشاره کرد و گفت: پلیس با قاطعیت و جدیت کامل با افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

پلمپ ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین عبدی در تشریح این خبر اظهار کرد: در تدوام اجرای برخورد با صنوف متخلف، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اهر با همکاری سایر رده‌ها از واحدهای صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح طی هفته گذشته از ۲۸ واحد صنفی بازدید که ۱۸ واحد صنفی از جمله (باشگاه ورزشی بانوان-سوپر مارکت-میوه و تره بار و ...) به دلیل تخلف وعدم توجه به اخطارهای داده شده با هماهنگی قضایی پلمب شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان به خصوص اصناف و بازاریان با پلیس، از همه صنوف خواست: با رعایت قانون و احترام به حقوق شهروندان و مصرف کنندگان، پلیس را در برقراری امنیت اقتصادی جامعه یاری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha