• چهارشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403053121927
  • خبرنگار : 71951

فرماندار پاکدشت

پزشکان پیشتازان جهبه سلامت هستند

پزشکان پیشتازان جهبه سلامت هستند

ایسنا/تهران فرماندار پاکدشت بیان کرد: جامعه پزشکی و کادر درمان پیشتازان جهبه سلامت هستند و  با پشتوانه توانایی و دانایی خود خدمات ارزنده‌ و ماندگاری را به مردم ارائه و نعمت ارزشمند سلامتی را به ارمغان می آورند.

فرماندار پاکدشت در آیین گرامیداشت روز پزشک گفت: نامگذاری یکم شهریور ماه سالروز ولادت طبیب و فیلسوف نامدار ایران، شیخ الرئیس ابوعلی سینا بعنوان روز پزشک فرصت مغتنمی است برای پاسداشت پزشکان این مرزوبوم که با تخصص و دانش علمی خود و عواطف انسانی، آلام روح و جسم بیماران را حیات می‌بخشند.

فاضل کارخانه افزود: در بازخوانی تاریخ افتخار آمیز حضور حماسی پزشکان ایران اسلامی در عرصه های مختلف به فصل های درخشان ایثار بر می‏ خوریم که در گستره جغرافیایی شهرستان پاکدشت این عزیزان همواره در موقعیت‌های حساس پای کار بوده و با شنیدن ندای " هل من ناصر ینصرنی" بی‌منت برای خدمت به مردم لبیک گفته‌اند.

پزشکان پیشتازان جهبه سلامت هستند

وی اظهار کرد: جامعه پزشکی و کادر درمان پیشتازان جهبه سلامت هستند و  با پشتوانه توانایی و دانایی خود خدمات ارزنده‌ و ماندگاری را به مردم ارائه و نعمت ارزشمند سلامتی را به ارمغان می آورند و به یقین مسئولین ومردم قدرشناس میهن اسلامی به ویژه مردم خونگرم شهرستان نیز این شجاعت‌ها و ایثارگری‌های مدافعان سلامت را در نبرد با بیماری کرونا هرگز فراموش نخواهند کرد.

فرماندار پاکدشت گفت: یاد و خاطره شهیده دکتر شیرین روحانی راد، پزشکان شریف و با عزتی که در سنگر سلامت، قهرمانانه ایستادند را گرامی میداریم، همچنین سپاس می گوئیم حضور خالصانه، پرمهر و متعهدانه‌ پزشکان ارجمند را در تمامی عرصه های خدمت به بیماران و همراهی همدلانه با برنامه‌های بهداشت و درمان، از دورافتاده ترین روستاها تا مراکز درمانی بزرگ مناطق شهری که هر یک در گوشه‌ای، با عشق به خدمت و نجات جان بیماران، این مهرورزی را معنا می‌سازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha