• چهارشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403053121905
  • خبرنگار : 50189

توضیح معاون استاندار درباره باند دوم محور کرمان – راور - دیهوک

توضیح معاون استاندار درباره باند دوم محور کرمان – راور - دیهوک

ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: کل مسیر باقی مانده از محور کرمان – راور – دیهوک در حوزه استحفاظی استان، ۷۵ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر آن آماده آسفالت و ۵۵ کیلومتر باقی مانده درگیر تامین اعتبار است.

سید مصطفی آیت اللهی موسوی عصر امروز، ۳۱ مرداد ماه در نشست صمیمی استاندار با خبرنگاران درباره عدم ساماندهی میدان ورودی شهر کرمان از سمت محور هفت باغ علوی اظهار کرد: ۵۰ درصد زمین این میدان متعلق به بنیاد علوی و ۵۰ درصد متعلق به شهرداری است.

وی افزود: پروژه هتل کلنیک در هفت باغ علوی طراحی شد و در دوره قبلی شورای شهر این طرح مطرح اما شورا و شهرداری به دلیل عدم تامین کامل منافع با اجرای آن توافق نکردند و مقرر شد که این ملک یا تحت تملک شهرداری یا شرکت عمران علوی قرار گیرد و این طرح اجرا شود.

موسوی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره زمان تکمیل باند دوم محور کرمان – راور – دیهوک بیان کرد: کل مسیر باقی مانده از این محور در حوزه استحفاظی استان، ۷۵ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر آن آماده آسفالت است و پیمانکار مشکل تامین سوخت دارد و هر زمان سوخت تامین شود، کار انجام خواهد شد.

معاون استاندار کرمان گفت: ۵۵ کیلومتر باقی مانده این محور نیز درگیر تامین اعتبار است و با تامین اعتبار، کار دنبال می‌شود.

آیت الهی موسوی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: توافقنامه‌ای بین وزارت نیرو و قرارگاه حسن مجتبی علیه السلام برای تامین آب ۶۵۰ روستای استان کرمان منعقد شد که بخش زیادی از آن اجرا شد و اکنون با مشکل مالی روبرو شده است و با تدبیری که اندیشیده شد تامین اعتبار آن از محل اسناد خزانه دستگاه‌های که هزینه نکرده اند، تامین می شود لذا اسناد خزانه در اختیار شرکت آب فاضلاب قرار داده می‌شود و این طرح تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان طرح های آبخیزداری و آب رسانی و ... استان از محل اختیارات شورای معادن و بدون استفاده از منابع استان اجرا خواهد شد.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، برای اجرای پروژه انتقال آب خلیج فارس به کرمان جنگیدیم تا توانستیم تخصیص آن را بگیریم و ان شالله این آب به کرمان هم خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha