• چهارشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403053121784
  • خبرنگار : 50232

مدیرکل کمیته امداد خوزستان عنوان کرد

تامین نیازمندی‌های مددجویان خوزستان با صدقات زائران اربعین

تامین نیازمندی‌های مددجویان خوزستان با صدقات زائران اربعین

ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) خوزستان از آغاز پویش «نسیم حسینی، شور عاطفه‌ها» همزمان با آغاز مراسم اربعین حسینی به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند در استان خبر داد.

جمال شیبه امروز (۳۱ مردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در قالب پویش «نسیم حسینی، شور عاطفه‌ها» از محل صدقاتی که به نیت سلامتی سفر و... از سوی زائران در مراسم اربعین حسینی پرداخت می‌شود، وسایل سرمایشی و مایحتاج تحصیلی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند استان خوزستان تهیه و توزیع خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: به این منظور پایگاه‌های جمع‌آوری صدقات و وب کیوسک در مرزهای شلمچه و چذابه مستقر و امسال هدف‌گذاری شد که در قالب این پویش، وسایل سرمایشی و مایحتاج تحصیلی بین خانواده‌های نیازمند با اولویت مناطق محروم و مرزی استان خوزستان توزیع شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان بیان کرد: سال گذشته یک هزار دستگاه کولر گازی و ۴۵۲ دستگاه یخچال به نیت هر عمود یک دستگاه لوازم سرمایشی در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی تامین شد.

وی افزود: سال ۱۴۰۱ هم از محل جمع‌آوری صدقه و کمک‌های‌ زائران اربعین حسینی ۵۰۰ دستگاه یخچال برای نیازمندان مناطق مرزی استان خوزستان خریداری شد و به واسطه کمک‌های جمع‌آوری شده، خانواده نیازمندی در استان بدون یخچال نماند.

شیبه با بیان اینکه ۱۳۰ هزار خانواده نیازمند در خوزستان تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: پویش «نسیم حسینی، شور عاطفه‌ها» فرصتی برای همدلی و همراهی با خانواده‌های نیازمند است و با نذر قدم‌های زائران در آستانه اربعین حسینی، می‌توانیم لبخند را به چهره‌های معصوم بازگردانیم.

وی با قدردانی از مشارکت مردم در طرح‌های مختلف کمیته امداد، افزود: مردم سخاوتمند می‌توانند از طریق کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا شماره‌گیری کد #۰۶۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۳۲۲۸۷۶ صندوق امداد ولایت کمک‌های خود را در این پویش به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha