• چهارشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403053121630
  • خبرنگار : 50037

سرپرست فرمانداری اسدآباد معرفی شد

سرپرست فرمانداری اسدآباد معرفی شد

ایسنا/همدان طی حکمی از سوی وزارت کشور«سلیمان نظری دوست» به عنوان فرماندار شهرستان اسدآباد معرفی شد.

حسن رضانیا معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری همدان چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه در آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد، اظهار کرد: نظام ما یک نظام فکری، فرهنگی و ارزشی بوده و نگاه سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد یک نگاه جهادی، تحولی و برخواسته از ظرفیت‌های فرهنگی است که امروز به این نگاه فرهنگی فکری در همه حوزه‌ها نیازمندیم.

رضانیا خاطرنشان کرد: نظری دوست به عنوان سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد با نظام وزارت کشور غریبه نبوده و از تعهد و توان و ظرفیت بالایی برخوردار است که با همه توان و همان انگیزه کافی و لازم پای کار برای کمک به ایشان خواهیم بود.

وی افزود: شرکایی فرماندار سابق اسدآباد این چهره ایثارگر گواهی می‌دهم که با تمام وجود با افتخار برای خدمتگزاری به مردم پای کار بود و در خدمت‌گزاری به مردم کم فروشی نکرد و با تمام توان و ظرفیت خود با همکاری همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضا و شورای تأمین برای خدمتگزاری به مردم همت و تلاش داشت.

رضانیا با تاکید بر اینکه اسدآبادی‌ها لایق بهترین‌ها هستند، ادامه داد: باید بیشتر از این برای شهرستان تلاش کرده و کارهای عقب مانده این شهر را که بر زمین مانده با کمک دو چندان یکدیگر مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه ما پرچمدار خدمت به مردم و نظام و ارزش‌ها هستیم، یادآور شد: همه ما تا هر لحظه که در کسوت خدمتگزاری به مردم باشیم همواره به فکر خدمت صادقانه به مردم خواهیم بود و از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

رضانیا در ادامه با اشاره به ترور شهید هنیه توسط رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: زمان خونخواهی و سطح و کیفیت نوع آن را سپاه اسلام با اشاره مقام معظم رهبری در زمان خود انجام خواهد داد، عجله در این کار نداریم بلکه با صبر و آرامش حتماً این خونخواهی اتفاق خواهد افتاد و دشمن نحس صهیونیسم ضرب شست سپاه ایران اسلامی را خواهد خورد.

سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد هم در گفت: وضع مطلوب و تلاش برای ارتقاء وضع موجود در حوزه‌های مختلف جز با مدیریت صحیح و تلاش همه دستگاه‌های دولتی امکان‌پذیر نیست.

سلیمان نظری دوست افزود: ما معتقدیم راه پیشرفت و توسعه شهرستان اسدآباد از استان همدان می‌گذرد که در همین رابطه در مسیر خدمتگزاری به مردم با هماهنگی استان پیش خواهیم رفت و درمسیر توسعه، هماهنگی با نماینده شهرستان ضروری و در رابطه با فرهنگ عمومی و تعمیق باورهای دینی و ایجاد وحدت بین مسئولین هماهنگی با امام جمعه اجتناب ناپذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: در شهر اسدآباد برای تمام گروه‌های سیاسی، علایق و سلایق سیاسی گوناگون، صاحب‌نظران و بزرگان با هر نوع گرایش و تفکر که در چارچوب نظام حرکت کنند ارزش قائل هستیم.

نظری دوست اضافه کرد: در این مسیر خدمات ۴۶ ساله ادوار گذشته مسولین را در این شهرستان ارج می‌نهیم و تلاش آنان را سیاه‌نمایی و یا به نام خود مصادره نمی‌کنیم بلکه دست دوستی به سمت آنان برای پیشبرد و توسعه هرچه بیشتر شهرستان دراز می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، چهار سال سمت بخشدار مرکزی شهرستان اسدآباد و سه سال رئیس آموزش و پرورش اسدآباد از جمله سوابقی بوده که در کارنامه و رزومه سلیمان نظری دوست مشهود است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha