• چهارشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403053121585
  • خبرنگار : 50590

کشف ۳۰۰۰ قلم دارو و تجهیزات دندانپزشکی قاچاق در تویسرکان

کشف ۳۰۰۰ قلم دارو و تجهیزات دندانپزشکی قاچاق در تویسرکان
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین اجرای تور ایست و بازرسی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ رضا نوری چهارشنبه ۳۱ مرداد درجمع خبرنگاران، افزود: در بازرسی از خودرو تعداد سه هزار و ۲۰ قلم انواع دارو و تجهیزات دندان پزشکی قاچاق به ارزش بیش از۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

این مقام مسئول با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، اظهار کرد: خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند، افزود: مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردم در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان همچنین از دستگیری ۱۶ متهم در نتیجه اجرای طرح جامع امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از آن جایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی تأمین امنیت است، پلیس طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری مخلان نظم و امنیت را در این شهرستان اجرا کرد.

وی افزود: کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم انواع موادمخدر، دو فقره سرقت معابر و اماکن عمومی، ۱۱ فقره جرائم سایبری و دستگیری چهار نفر خرده فروش، دو نفر سارق معابر و اماکن عمومی و ۱۰ نفر متهم تحت تعقیب در رابطه با سایر جرائم از نتایج اجرای این طرح است.

سرهنگ نوری در ادامه با اشاره معرفی متهمان به مرجع قضائی، تصریح کرد : شش دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت متخلف و حادثه‌ساز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به لزوم همکاری با پلیس در پاکسازی محلات و اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت پلیسی ۱۱۰، یادآورشد: دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر به عنوان یک اولویت مأموریتی روزانه در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha