• چهارشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403053121582
  • خبرنگار : 71592

در پنجاه و پنجمین سالروز آتش زدن مسجدالاقصی؛

جهاد اسلامی فلسطین خواستار حمایت از ملت فلسطین در نبرد با اشغالگر شد

جهاد اسلامی فلسطین خواستار حمایت از ملت فلسطین در نبرد با اشغالگر شد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت پنجاه و پنجمین سالروز آتش زدن مسجدالاقصی با صدور بیانیه‌ای خواستار حمایت از ملت فلسطین در نبرد عادلانه آن با رژیم اشغالگر شد.

به گزارش ایسنا، این جنبش اعلام کرد رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه برای شکست عزم و اراده ملت فلسطین در سال ۱۹۶۹ مسجدالاقصی را به آتش کشید و امروز این ملت با چالش‌های خطرناک‌تری مواجه است که موجودیت، هویت و مقدسات آن را هدف قرار می‌دهد.

به نقل از خبرگزاری صفا فلسطین، جهاد اسلامی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد قدس نماد عزت و قلب تپنده فلسطین امروز در معرض خطرات واقعی است که ماهیت عربی و اسلامی آن را تهدید می‌کند. پروژه آوارگی اجباری، تخلیه قدس و تلاش برای یهودی‌سازی مسجدالاقصی نه تنها لحظه‌ای متوقف نشده بلکه سرعت آن در پرتو عادی‌سازی روابط اعراب با جنایتکاران رژیم صهیونیستی افزایش یافته است.

این جنبش در ادامه بیانیه خود اعلام کرد شهرک‌نشینان صهیونیست در تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی الاقصی و گسترش حاکمیت ادعایی به عنوان نمادی از اعلام پیروزی، به حملات روزانه و هتک حرمت حرم شریف تحت حمایت نیروهای اشغالگر ادامه می‌دهند.

جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، در پنجاه و پنجمین سالروز آتش زدن مسجدالاقصی، پروژه‌های آواره کردن مردم فلسطین، تخلیه کرانه باختری از ساکنان بومی آن با هدف کنترل بر این منطقه و تغییر ویژگی‌های جمعیتی آن در حال افزایش است و رژیم اشغالگر تلاش دارد با مسلح کردن گروه‌های شهرک‌نشین واقعیت جدیدی را تحمیل کرده و هویت فلسطین را نابود و کرانه باختری را تجزیه کند اما ملت فلسطین هرگز تسلیم این برنامه‌ها نخواهد شد و با پایبندی به حقوق مسلم ملی خود، در سرزمین خود ثابت قدم خواهند ماند.

جهاد اسلامی در ادامه بیانیه خود با اشاره به جنگ رژیم صهیونیستی در غزه اعلام کرد این جنگ به تمام معنی جنگ نسل‌کشی است و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سراسر غزه، کودکان، زنان، افراد سالخورده، منازل، بیمارستان‌ها و مدارس را هدف قرار داده است و با وجود این تجاوز وحشیانه، غزه شکسته نشده و نخواهد شد. ایستادگی مردم غزه گواهی روشن است که اراده زندگی این مردم قوی‌تر از ماشین جنگی رژیم صهیونیستی است.

این جنبش اعلام کرد قدس عنوان مقاومت باقی خواهد ماند و دفاع از مسجدالاقصی وظیفه هر انسان آزاده و شریفی است و از ملت‌های اسلامی و عربی و نیز تمامی آزادگان جهان خواست در نبرد عادلانه ملت فلسطین با اشغالگر ازراین ملت حمایت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha