• چهارشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403053121514
  • خبرنگار : 71533

تعامل دولت و مجلس در تشکیل کابینه وفاق ملی

سالک: نمایندگان مجلس در تشکیل دولت وفاق ملی با پزشکیان همکاری کنند

سالک: نمایندگان مجلس در تشکیل دولت وفاق ملی با پزشکیان همکاری کنند

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید آقای پزشکیان را یاری کنند تا دولت وفاق ملی باقدرت تشکیل شود و به سمت رفع مشکلات کشور به‌ویژه در زمینه مسائل معیشتی مردم، حرکت کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تاثیر تاکید رئیس‌جمهوری بر تشکیل دولت وفاق ملی، اظهار کرد: آنچه آقای پزشکیان در زمینه تشکیل دولت وفاق ملی اعلام کرده و اینکه در این زمینه با جناح‌های مختلف سیاسی، افراد صاحب‌نظر و کارشناسان گوناگون به مشورت و گفت‌وگو نشسته است تا به فهرست نهایی وزرای پیشنهادی برسد، نشان می‌هد تاکید و وعده رئیس‌جمهوری برای شکل‌گیری دولت وفاق ملی، صادقانه بوده و آقای پزشکیان معتقد به حرکت در مسیر وفاق ملی است.

وی افزود: در زمینه ترکیب فهرست پیشنهادی وزرا به مجلس می‌توان به این موضوع هم اشاره کرد که برخی از آنان از مدیران شناخته‌شده و خوب کشور هستند و می‌توانند وزرای مجرب و مدبری برای دولت باشند؛ البته درباره برخی دیگر هم چندان آشنایی کافی ندارم و قضاوتی هم نسبت به آنان ارائه نمی‌کنم.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش نمایندگان مجلس در تقویت و تثبیت دولت وفاق ملی، تاکید کرد: همه باید آقای پزشکیان را یاری کنند تا دولت وفاق ملی با قدرت تشکیل شود و به سمت رفع مشکلات کشور به‌ویژه در زمینه مسائل معیشتی مردم، حرکت کند. حل مشکلات مردم در زمینه قدرت خرید و ارتقای ارزش پول ملی نیازمند یک تحول بنیادین است که در این زمینه هم تاکید بر افزایش تولید ملی بر اساس اصول اقتصاد مقاومتی تاثیرگذار خواهد بود.

عضو جامعه روحانیت مبارز همچنین یادآور شد: نمایندگان مجلس باید با دقت و تیزبینی و بر اساس معیارهای اعلامی رهبری انقلاب و با تکیه بر اصول قانون اساسی و نیز شناخت از عملکرد افراد، زمینه‌ساز تشکیل دولت وفاق ملی باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha