• سه‌شنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403053020894
  • خبرنگار : 50081

ویژه برنامه‌های رادیو زیارت در دهه پایانی ماه صفر

ویژه برنامه‌های رادیو زیارت در دهه پایانی ماه صفر

ایسنا/خراسان رضوی مدیر شبکه رادیو زیارت ویژه برنامه‌های رادیو زیارت در دهه پایانی ماه صفر را تشریح کرد.

هادی افشار صفوی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ویژه برنامه‌های رادیو زیارت در دهه پایانی ماه صفر اظهار کرد: رادیو زیارت از روز ۵ تا ۱۴ شهریورماه به طور ویژه موج رضوی خواهد شد. ویژگی‌ موج رضوی این است که در طول ۲۴ ساعت تمامی برنامه‌ها به طور اختصاصی به موضوع دهه پایانی صفر، رحلت پیامبر اعظم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین شهادت امام رضا(ع) می‌پردازد.

وی با بیان اینکه ما با کمیته فرهنگی ستاد اربعین و سایر کمیته‌هایی که در این ایام فعالیت می‌کنند ارتباط نزدیک خواهیم داشت، افزود: با توجه به اینکه مسئولیت کمیته رسانه بر عهده مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی است، با تدابیر ایشان برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده‌ایم و مجموعه اتفاقات، مسائل، اخبار، رویدادها و موضوعات مورد ضرورت و اهمیت این دهه را در حوزه‌های مختلف برای مخاطبان و مسئولان حوزه‌های ستادی و فرهنگی منتشر خواهیم کرد.

مدیر شبکه رادیو زیارت تصریح کرد: رادیو زیارت به صورت پیوسته در مجموعه کمپ‌ها، اقامتگاه‌ها، موکب‌ها و مراکزی که مرتبط با دهه پایانی ماه صفر است، تلاش می‌کند تا روشن و فعال باشد و اخبار فرهنگی خود را در لحظه منتشر کند.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های رادیو زیارت و موج رضوی این است که از ساعت ۹ بامداد و در ابتدای هر ساعت به صورت پیام و در مدت ۵ دقیقه آخرین اخبار، اطلاعیه‌ها و رویدادها را منتشر خواهیم کرد و به صمع شنوندگان خواهیم رساند.

افشار صفوی بیان کرد: ما با استان‌های منتهی به خراسان رضوی مانند خراسان شمالی، جنوبی و گلستان هماهنگی‌هایی را انجام دادیم تا آن‌ها ساعاتی را از روز، آخرین مسائل و برنامه‌های خود را در خدمت به زائران نیز منعکس کنند.

وی ادامه داد: رادیو زیارت در کنار ارتباط با استان‌های مجاور ویژه برنامه‌های خاص خود را در نظر دارد که ما هر شب از ابتدای ماه محرم تا انتهای ماه صفر مراسمی را در رواق امام خمینی(ره) از حرم مطهر رضوی بلافاصله بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با شروع زیارت امین الله، سخنرانی و عزاداری را برای شنوندگان پخش می‌کنیم.

مدیر شبکه رادیو زیارت عنوان کرد: همچنین ویژه برنامه‌های خود را از حدود ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر برای شنوندگان پخش می‌کنیم. همچنین از ساعت ۱۳ تلاش می‌کنیم تا همگام با شبکه‌های استانی، ویژه برنامه‌های معرفتی و معنوی خود را در جهت تبیین شخصیت امام رضا (ع) برای شنوندگان پخش کنیم.

افشار صفوی با اشاره به اینکه بخش‌های خبری از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۸ عصر به صورت پیوسته برای شنونگان خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: فضای مجازی رادیو زیارت فعال خواهد بود و اکثر برنامه‌های خود را به صورت تصویری برای شنوندگان پخش خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha