• سه‌شنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403053020890
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

رسانه‌گریزی در بین برخی از مدیران خراسان‌جنوبی

رسانه‌گریزی در بین برخی از مدیران خراسان‌جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی گفت: متاسفانه برخی مدیران رویکرد رسانه‌گریزی را در پیش گرفته‌اند که با کمک جهاد دانشگاهی و برگزاری یکسری کارگاه‌های مدیریتی صحیح برای مدیران می‌توان تا حدودی این مشکل را حل کرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی در دیدار با رییس جهاددانشگاهی استان، گفت: پیشرفت و توسعه مستلزم کار جهادی و استفاده از ظرفیت نخبگان است.

سید محمد اسماعیل فاطمی اظهار کرد:  جهاددانشگاهی ظرفیت‌های زیادی دارد و مجموعه پویایی است و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

فاطمی  به مسئله لزوم همکاری ارگان‌های دولتی و خصوصی با رسانه‌ها اشاره کرد.

وی با اشاره به نقش سازمان همیاری در عرصه‌های مختلف توسعه استان عنوان کرد: نباید کمیت فدای کیفیت شود و این سرلوحه کار سازمان همیاری شهرداری‌ها بوده است.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی، ادامه داد: سازمان همیاری از لحاظ همکاری با خبرگزاری‌ها و ایجاد تجربه‌های موفق در حیطه‌های عملیاتی، باید تعامل خود را بیشتر از قبل ادامه دهد. 

وی با اشاره به ماهیت و عملکرد سازمان همیاری، تصریح کرد: سازمان همیاری ماهیتی اقتصادی دارد که از تجربه خود سهامداران کمک گرفته و برای خودکفایی شهرداری‌های استان فعالیت می‌کند و این سازمان مربوط به تمامی استان‌ها است که در پروژه‌های کوچک و بزرگ اقتصادی در استان به عنوان یک حامی در حوزه مالی و آموزش کمک و فعالیت می‌کند. 

فاطمی با اشاره به تجربه‌های موفق از همکاری‌های دو جانبه جهاد دانشگاهی و سازمان همیاری در دیگر استان‌ها، بیان کرد: در سازمان همیاری در استان خراسان جنوبی تمایل به همکاری در حوزه‌های تخصصی در موضوعات عمران و اقتصادی از جمله در ساخت و ساز، مبلمان شهری و ممیزی املاک با کمک نیروهای تخصصی دانشگاهی و ارتباط‌ گیری این ارگان با دانشگاه‌های دیگر در سطح شهرستان‌های خراسان جنوبی داریم. 

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی با اشاره به نقشی که رسانه در افکار عمومی دارد، گفت: با کمک رسانه بسیاری از مطالبات مردمی حل می‌شود و آگاه‌سازی صورت می‌گیرد. 

فاطمی با اشاره به لزوم همکاری ارگان‌های دولتی و خصوصی با رسانه اظهار کرد: متاسفانه برخی مدیران رویکرد رسانه‌گریزی را در پیش گرفته‌اند که با کمک جهاد دانشگاهی و برگزاری یکسری کارگاه‌های مدیریتی صحیح برای مدیران می‌توان تا حدودی این مشکل را حل کرد. 

وی ادامه داد: سازمان همیاری همیشه موافق همکاری با رسانه‌ها بوده و تمامی فعالیت‌ها و سیاست‌هایی که صورت گرفته، کاملا صریح و شفاف در اختیار خبرگزاری‌ها قرار گرفته است. 

وی با اشاره به عملکرد خوب جهاد دانشگاهی و خبرگزاری ایسنا جهت اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادهای سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی، خواستار همکاری متقابل گردید.

سیدمحمدحسین سیدکاشی رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، با اشاره به همکاری دوجانبه از سوی سازمان همیاری و جهاد دانشگاهی، گفت: این همکاری باید همسو در توسعه و آموزش باشد. وی ادامه داد: ما باید با حمایت از سرمایه‌های ناب فکری، بتوانیم موجب پیشرفت افراد ایده‌پرداز که از سوی دانشگاه‌ها جذب شدند، بشویم و همچنین در کنار این فعالیت‌های صورت گرفته به پیشرفت استان و جهاددانشگاهی در این عرصه کمک کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه اقتصادی و بحث اشتغال و کارآفرینی، جهاد دانشگاهی هم طرح‌های کاربردی در عرصه آموزشی و پژوهشی دارد که امیدواریم با همکاری با این سازمان بتوانیم دستاوردهای خوبی را برای استان رقم بزنیم.

در پایان مقرر شد مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی در روزهای آینده، بازدیدی از مجتمع مرکز تحقیقات این نهاد انقلابی به عمل آورد و مذاکرات کارشناسی تکمیلی در خصوص نحوه تعامل بیشتر دو مجموعه صورت پذیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha