• سه‌شنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403053020509
  • خبرنگار : 71610

حمله موش‌ها به ارتش اسرائیل

حمله موش‌ها به ارتش اسرائیل

منابع رسانه‌ای عبری از حمله موش‌ها به نظامیان رژیم صهیونیستی در یک پایگاه در شمال اراضی اشغالی و زخمی شدن چند نفر از آنها خبر دادند، موضوعی که اعتراض خانواده‌های سربازان را به همراه داشته است.

به گزارش ایسنا، روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در این باره گزارش داد: موش‌ها در پایگاه نظامی «عمیعاد» در منطقه «الجلیل علیا» به سربازان اسرائیلی حمله کردند.

این روزنامه نوشت که در نتیجه حمله موش‌ها ۲ نظامی زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

سایت عبری Ynet در این باره نوشت، حدود هشت ساعت بعد از این اتفاق سربازان توسط ارتش برای دریافت درمان پزشکی به مرکز پزشکی صفد منتقل شدند و در آنجا واکسن هاری دریافت کردند.

طبق این گزارش، این حادثه غیرعادی صبح زود زمانی رخ داد که گروهی از سربازان در چادری در پایگاه نظامی عمیعاد خوابیده بودند و دو نفر از سربازان وحشت زده با صورت‌های غرق در خون از خواب بیدار شدند.

آنها به دوستان خود گفتند که موش‌ها سعی کردند آنها را بخورند. یک سرباز از ناحیه گوش مجروح شده و یک سرباز دیگر از ناحیه بینی توسط موش‌ها گاز گرفته شده است.

ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در برابر موش‌ها
گاز گرفته شدن گوش نظامی صهیونیست توسط موش‌ها

دکتر «لیلاچ ورسانو» در مرکز پزشکی «زیو» در شهر «صفد» در این باره گفت: «از هفتم اکتبر، ما اغلب شاهد جراحات سربازان از موش‌ها و حیواناتی بوده‌ایم که با آنها در تماس هستند. موش‌ها مانند سایر جوندگان می‌توانند خطرناک باشند زیرا ناقلان احتمالی بیماری‌های عفونی از جمله هاری هستند.

در همین راستا، یکی از والدین سربازان یگان نظامی عمیعاد به وای نت گفت: «سربازان به معنای واقعی کلمه توسط موش‌ها خورده شدند. این تکان دهنده و شرم آور است.»

وی گفت که پسرش نمی‌خواهد جزئیات حادثه را با آنها در میان بگذارد و توضیح دهد، اما به عنوان والدین یک سرباز جوان انتظار دارند که چنین مواردی رخ ندهد.

وی افزود: تصاویری که امروز صبح از سربازان با چهره‌های خون‌آلود دیدم مرا از ناتوانی ارتش در محافظت از عزیزان ما شرمنده می‌کند. به عنوان پدر و مادر یک سرباز که در میدان حضور دارد، تقریباً تنها نگرانی ما فعالیت خصمانه دشمنانمان است. حتی یک لحظه هم تصور نمی‌کردم که پسرم اینگونه آسیب ببیند یا در خطر باشد و دلیل آن نیز این است که ارتش شرایط اولیه بهداشتی را برای او فراهم نمی‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha