• سه‌شنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403053020451
  • خبرنگار : 50228

گله‌مندی ‌طالقانی‌ از کم‌لطفی فدراسیون فوتبال به داوران خوستان

گله‌مندی ‌طالقانی‌ از کم‌لطفی فدراسیون فوتبال به داوران خوستان

ایسنا/خوزستان رییس هیات فوتبال خوزستان معتقد است که در حق داوران خوزستانی برای قضاوت در لیگ برتر کم لطفی شده است.

عبدالکاظم طالقانی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: به دنبال کار جدید در فوتبال خوزستان هستیم؛ در همین راستا نیز شعار ما انجام مسابقات در شهرستان ها بوده است تا بتوانیم بهترین ها را به جامعه فوتبال معرفی کنیم. بر همین اساس هم و غم ما انجام این موضوع بود و برنامه ریزی های خوبی هم برای رسیدن به این هدف انجام شد.

او همچنین بیان کرد: طی هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان با هیات فوتبال استان، در جهت حمایت از باشگاه های ورزشی فوتبال خوزستان، ۵۰ درصد ورودی کلیه باشگاه های حاضر در تمام رده های سنی پرداخت شد. بر این اساس نیمی از مبلغ ورودی ۲۴۵ باشگاه ورزشی استان که برای فصل جاری در تمام رده های سنی فوتبال خوزستان تیم داری می‌کنند، پرداخت شد.

رییس هیات فوتبال خوزستان با بیان این که فصل گذشته فراز و نشیب فراوان در لیگ یک و لیگ برتر داشتیم، ادامه داد: مردم نیز فقط ویترین فوتبال استان یعنی تیم‌های لیگ برتری خوزستان را می بینند و انتقادات نیز این بود که چرا تیم های خوزستانی در لیگ برتر شکست می خورند و هیات فوتبال و اداره کل ورزش خوزستان چکار می کند؟ در هرحالی که همه می دانند باشگاه‌های تشکیلات خاص خود را دارند و براساس سیستم خودشان کار می کنند و خودشان هم باید در قبال نتایج شان پاسخگو باشند اما خواسته مردم نیز به حق است.

او گفت: همانند فصل گذشته، امسال هم پیش از آغاز لیگ برتر جلسه ای با مدیران دو باشگاه لیگ برتری خوزستان برگزار کردیم تا شرایط آن ها را رصد کنیم. این فصل تیم های لیگ برتری خوزستان را با جدیت مورد بررسی قرار می دهیم و دنبال کمک به آن ها هستیم تا این فصل نتایج بهتری حاصل شود. جلسات ما با مدیران باشگاه های لیگ برتری، لیگ یکی و حتی لیگ دو ادامه خواهد داشت تا به اهداف فوتبال خوزستان برسیم.

طالقانی با اشاره به کم لطفی فدراسیون فوتبال به داوری خوستان، عنوان کرد: برای لیگ برتر و لیگ یک به ترتیب ۸ و ۱۲ داور معرفی کردیم که برای لیگ برتر تنها یک داور ذخیره و سه کمک داور دعوت به کار شد و برای لیگ یک هم تاکنون داوری اعلام نشده است. در همین راستا فدراسیون باید تجدیدنظر کند و اگر سهمیه بندی و حتی بر اساس شایستگی باشد، حق ما بیش از این است. اگر این روند ادامه پیدا کند از حضور در داوری فوتبال برای مسابقات انصراف می‌دهیم. باید وضعیت داوری در کل کشور درست شود و نباید قشر مهم داوری نادیده گرفته شود

او در ادامه نیز با اشاره به خروج تیم فوتبال مناطق نفت خیز جنوب از استان خوزستان، خاطر نشان کرد: امتیاز تیم به نفت و گاز گچساران در لیگ یک فوتبال داده شد.

رییس هیات فوتبال خوزستان با اشاره به میزبانی استقلال خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد و این که تا روز برگزاری بازی استقلال و آلومینیوم انجام این بازی در هاله ابهام بود، بیان کرد: باشگاه فولاد در ابتدا نمی پذیرفت که آقای تاج و استانداری خوزستان به این قضیه ورود کردند. ورزشگاه فولاد از امکانات استان است و مسئولان باشگاه نمی توانند بگویند که ما خصوصی هستیم و این امکانات را در اختیار کسی قرار نمی‌دهیم. نباید بخشی نگاه شود و باشگاه ها باید با هم تعامل داشته باشند.

او درباره طرح ساماندهی مدارس فوتبال در استان، گفت: باتوجه به این که مدارس فوتبال باید مجوز فعالیت خود را از هیات فوتبال بگیرند و به دنبال این هستیم که کار اصولی و با نظارت بیشتر انجام شود تا استعدادهای با شاخصه لازم کشف و پرورش داده شود و خانواده ها فرزندان خود را با خیال راحت در مدارس فوتبال مجوزدار ثبت نام کنند با فرمانداری شهرستان ها هماهنگ شده است که بر طرح ساماندهی مدارس فوتبال نظارت داشته باشند تا تخلفی صورت نگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha