• دوشنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403052920162
  • منبع : بازار

راهنمای خرید بهترین در برای ساختمان و ویلا

راهنمای خرید بهترین در برای ساختمان و ویلا

یکی از عواملی که باعث می‌شود تا فضای داخلی ساختمان حس امنیت و زیبایی را به اهالی ساختمان تلقین کند، درب است. از همین رو، طراحان داخلی سعی می‌کنند تا از این سازه به نحو موثری در زیباتر کردن ساختمان به ویژه بخش‌های داخلی آن کمک بگیرند.

به گزارش ایسنا به نقل از نیک افرا، سازه‌هایی که این روزها توسط تکنسین‌ها طراحی و ساخته می‌شوند، دارای ویژگی‌ها و استایل ویژه‌ای هستند که ضمن زیباتر کردن فضا بر کاربرد آن‌ها هم تاکید می‌کنند. در این متن سعی می‌کنیم، درباره اهمیت و تاثیرگذاری این محصول مهم در دکوراسیون داخلی با شما گفتگو کنیم.

معرفی انواع درب برای ساختمان و ویلا

امروزه نوع درب‌ها به چند مورد محدود نمی‌شود. انواع مختلفی از این سازه‌ها را می‌توانید از بازارهای داخلی تهیه نمایید مانند درب، پلی وود، ورودی لابی، ضد سرقت، فریم لس، سیم لول و ضد حریق از انواع مختلف این سازهای ساختمانی هستند. در ادامه به معرفی و کاربرد هر یک از این سازه‌های ساختمانی می‌پردازیم.

درب ورودی لابی

درب ورودی لابی باید از بهترین متریال ساخته شده و طراحی آن زیبا و چشمگیر باشد. این محصول خوش ساخت، اولین جایی است که مورد توجه افراد و اهالی ساختمان قرار می‌گیرد. از همین رو، طراحان در ساخت آن‌ها نهایت سلیقه را به کار می‌بندند. سازندگان معمولا برای ساخت این سازه‌ها از چوب‌هایی چون چوب روس، بلوط و راش کمک می‌گیرند. هر یک از این چوب‌ها دارای بافتی مشخص و خاص می‌باشند. زیبایی، استحکام و درخشش رنگ و لعاب آن‌ها هر بیننده‌ای را می‌توانند تحت تاثیر قرار دهند. از همین رو به این محصولات که از چوب‌های گرانقیمت ساخته می‌شوند، رویال دُر یا سلطنتی می‌گویند. کاربرد این سازه‌های فاخر مجزا کردن فضای ورودی با دیگر قسمت‌های داخلی ساختمان می‌باشد. کاربرد و اهمیت دیگر این محصولات، تامین امنیت بیشتر است. 

نصب درب لابی می‌تواند این حس را به مهمانان القا کند که میزبان با گرمی از آن‌ها استقبال خواهد کرد. ورودی هر خانه‌ای چنانچه با المان‌های لوکس و زیبا تزئین شده باشد، این نوید را می‌دهد که میزبان خانه را برای آمدن مهمان آراسته و ساعاتی خوشی در  انتظار آن‌ها است. سایز این سازه‌های زیبا و کاربردی معمولا از دیگر سازه‌هایی که در قسمت‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بزرگتر می‌باشد. همچنین کیفیت و دوام این محصولات از دیگر محصولات مشابه، باید بیشتر در نظر گرفته شود. ناگفته نماند، سازندگان این محصولات را با ترکیبی از شیشه، فلز و دیگر متریال‌ها نیز می‌سازند.

راهنمای خرید بهترین در برای ساختمان و ویلا

درب ورودی ضد سرقت

درب ورودی ضد سرقت نیز این روزها طرفداران بسیاری به دست آورده است. کاربرد اصلی این سازه‌ها ممانعت از ورود سارقین بوده و امکان هر گونه تغییر و دستکاری را از دزدها سلب می‌کنند. این سازه‌های ضد سرقت هرگز تخریب نشده و ایمنی و استحکام آن‌ها کاملا ثابت شده است. همچنین، این محصولات ضد سرقت، در برابر انواع فشارها، برش، اهرم شدن، دستکاری در قفل‌ها و غیره ایمن‌سازی شده و نمره قابل قبولی دریافت کرده اند.

درب فریم لس

درب فریم لس، به این معنا نیست که فاقد چارچوب باشند بلکه فریم و چارچوب آن به شکلی طراحی شده است که به صورت مخفی بوده و اصطلاحا به آن توکار می‌گویند. طراحان و سازندگان این نوع محصولات مدرن، فریم مخفی را به دو شکل چوبی و آلومینیومی می‌سازند. اغلب فریم‌هایی که از جنس آلومینیوم ساخته شده اند، محکمتر از انواع چوبی می‌باشند. خوشبختانه فریم لس نیازی به روکوب نداشته و در هزینه‌ها بسیار صرفه جویی می‌کنند. خوشبختانه سازه‌های فریم لس به صورت ضد سرقت نیز ساخته می‌شوند. کاربرد این محصولات، برای مجزا کردن فضای داخلی از بخش‌های ورودی ساختمان است.

درب پیوت

درب پیوت از نظر نحوه باز شدن با دیگر سازه‌هایی که در قسمت‌های داخلی آن به کار می‌روند، تفاوت‌هایی دارد. پیوت‌ها دارای لولاهایی هستند که به آن‌ها لولای پاشنه‌ای می‌گویند. این لولاها برای اتصال پیوت به زمین و سقف طراحی شده و به صورت محوری عمل می‌کنند؛ یعنی اینکه پیوت حول محور این لولاها چرخش دارد. این سازه را می‌توان از مواد مختلفی مانند چوب و شیشه نیز ساخت. ناگفته نماند، پیوت بسیار مستحکم و قدرتمند ارزیابی می‌شود. کاربرد اصلی پیوت در جلوه دادن بیشتر محیط می‌باشد؛ به نحوی که زیبایی تحسین برانگیز آن بر فضای داخلی ساختمان غیر قابل انکار است. از دیگر کاربردهای این سازه ضد سرقت، استفاده از آن برای حمام، تراس و حیاط می‌باشد. جالب اینکه پیوت با هر نوع آب و هوا و اقلیمی سازگار است. کاربرد دیگر پیوت برای کلوزت روم می‌باشد که به محیط داخلی خانه شما نمایی فاخر و لوکس می‌دهد.

راهنمای خرید بهترین در برای ساختمان و ویلا

درب سیم لول (Same Level)

درب سیم لول نیز به سازه‌هایی گفته می‌شود که لنگه آن با فریم آن از نمای بیرون در یک سطح قرار می‌گیرد. سیم لول نیز ظاهری مدرن و شیک دارد که بر زیبایی محیط می‌افزاید. کاربرد اصلی سیم لول، تامین امنیت و زیبایی بیشتر در محیط‌های داخلی ساختمان می‌باشد. شما می‌توانید از این سازه برای ساختمان‌های تجاری و اداری نیز بهره ببرید.

درب داخلی چوبی

درب داخلی چوبی نیز در قسمت‌های داخلی ساختمان نصب می‌شود. شما می‌توانید از این سازه برای سرویس بهداشتی، اتاق خواب‌ها و دیگر قسمت‌های ساختمان کمک بگیرید. کاربرد این سازه‌های چوبی تفکیک، بخش‌های داخلی ساختمان از قسمت‌هایی است که نیاز به حریم شخصی دارد.

درب پلی وود

درب پلی وود از دیگر سازه‌های مدرنی است که این روزها مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. پلی وود را از ترکیب پلاستیک و چوب می‌سازند. ماندگاری، طول عمر و زیبایی از جمله ویژگی‌های این سازه‌های ساختمانی می‌باشد. پلی وود همچنین در برابر نم و رطوبت بسیار مقاوم بوده و دچار پوسیدگی نمی‌شود. کاربرد اصلی پلی وودهای دربهای استفاده از آن‌ها در سرویس‌های بهداشتی، حمام، کمد دیواری و غیره است.

 درب های ضد حریق

درب ضد حریق نیز به دلیل مقاومت بالای آن در برابر آتش و حرارت این روزها بسیار مطرح شده است. اگر می‌خواهید ساختمان و خانواده خود را در برابر حوادث غیرمترقبه مانند آتش سوزی بیمه کنید، حتما از این سازه‌های ضد حریق برای اتاق خواب و دیگر بخش‌های ساختمان کمک بگیرید. کاربرد اصلی محصولات ضد حریق حفاظت از اهالی ساختمان از گزند آتش و آتش سوزی است. در تولید این محصول از پشم سنگ استفاده می‌شود.

نحوه خرید و مشاوره قبل از خرید

مشاوره پیش از خرید درب باعث می‌شود تا شما بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید. شرکت نیک افرا به عنوان متخصص ساخت انواع درب‌های ضد سرقت و درب‌های داخلی مدرن و زیبا آماده است تا شما را در زمینه انتخاب درب مناسب راهنمایی کند. آن‌ها به شما نکاتی ارائه می‌دهند تا بتوانید از بین محصولات مختلف با کیفیت‌ترین گزینه را انتخاب نمایید. ارائه اطلاعات کامل و درست درباره خصوصیات، نوع متریال، طرح‌ها و از همه مهمتر قیمت محصول باعث می‌شود، تا تصمیم گیری شما کاملا منطقی و به دور از هرگونه شتابزدگی باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha