• دوشنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403052920124
  • منبع : نمایندگی گیلان

رئیس کل دادگستری گیلان تاکید کرد

تعیین تکلیف اموال بلاتکلیف در انبارهای اموال تملیکی بندرانزلی

تعیین تکلیف اموال بلاتکلیف در انبارهای اموال تملیکی بندرانزلی

ایسنا/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به بازدید از اموال بلاتکلیف در انبارهای اموال تملیکی بندرانزلی، گفت: در این مرحله تعیین تکلیف این خودروها توسط سازمان اموال تملیکی بوده و با ارزیابی‌های کارشناسی کمتر از دو ماه آینده به فروش می‌رسد.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز ۲۹ مرداد ماه با اشاره به بازدید سرزده از انبارهای اموال تملیکی در شهرستان بندرانزلی، اظهار کرد: هدف از این بازدید تدبیر پیرامون خودروهای کشنده‌ای که اخیرا به این انبار منتقل شده بود؛ باید محل نگهداری و فرایند تعیین تکلیف این خودروها به زودی مشخص شود.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ عدد تریلی کشنده با مارک‌های مختلفی چون ولوو، بنز و غیره چند سال قبل توسط شرکتی برای ترانزیت وارد گمرک استان شد، افزود: بعدها مشخص شد که این وارد کننده قصد ترانزیت را نداشته است و چون در آن سال‌ها مطابق ضوابط و مقررات کشور ورود این خودروها و شماره‌گذاری آنها ممنوع بوده این خودروها توسط گمرک آستارا توقیف شده و دو سال پیش به پارکینکی در استان منتقل شد.

رئیس شورای قضایی گیلان گفت: این خودروها که توسط مسئولان امر، متروکه اعلام شده بود با دستور قضایی و همت مدیر کل اموال تملیکی استان به انبار سازمان اموال تملیکی انتقال یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی ارزش ۱۰۰ کامیون کشنده را بیش از ۳۰۰۰ میلیارد دانست و تصریح کرد: در این مرحله تعیین تکلیف این خودروها توسط سازمان اموال تملیکی بوده و با ارزیابی‌های کارشناسی کمتر از دو ماه آینده به فروش می‌رسد.

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه یکی از تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه تعیین تکلیف اموال بلاتکلیف در انبارهای اموال تملیکی است، خاطرنشان کرد: اموالی که در این انبارها موجود است یا باید به صاحبانش بازگردد، یا ضبط شده و یا معدوم شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، وی با تاکید بر اینکه نگهداری طولانی مدت اموال در این انبار ها موجب خسارت و تضییع اموال عمومی می‌شود، خاطر نشان کرد: با قدردانی از هم‌سویی سازمان اموال تملیکی، ستاد اجرایی فرمان امام، بنادر و گمرکات و سایر نهادهای متولی و همچنین هماهنگی و تعامل مطلوب بین دادگستری و صاحبان انبارها امید است که بعد از این شاهد هیچ اموال بلاتکلیفی در انبارهای استان نباشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha