• دوشنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403052919993
  • منبع : نمایندگی اردبیل

برگزاری جشنواره «روایت تحول» در اردبیل

برگزاری جشنواره «روایت تحول» در اردبیل

ایسنا/اردبیل دبیر اجرایی جشنواره «روایت تحول» استان اردبیل گفت: جشنواره جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه با عنوان «روایت تحول» در استان اردبیل با محوریّت تبیین دستاوردها و اقدامات دولت شهید رئیسی برگزار می‌شود.

امیر رضا سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ سید شهیدان خدمت، آیت‌الله ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدشان، اظهار کرد: روابط‌ عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل با همکاری شورای اطلاع‌رسانی و شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های استان و با هدف تقدیر و ارج‌نهادن به تلاش‌های اصحاب رسانه، روابط‌ عمومی و هنرمندان و همچنین معرفی آثار الگو در حوزه روایت تحول و پیشرفت اقدامات دولت سیزدهم در استان اردبیل، نخستین جشنواره «روایت تحول» را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به رویکرد محوری جشنواره «روایت تحول» گفت: جهاد تببین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه مبتنی بر روایت تلاش‌های صادقانه و دستاوردهای حقیقی و شاخص دولت سیزدهم در استان اردبیل مدنظر است.

سعیدی «آثار و رسانه‌ها»، «روابط‌عمومی‌ها»، «روایت مردمی تحول»، «رادیو، تلویزیون»، «روایت پیشرفت» و «آرای مردمی و اقشار» را از اجزای طرح عنوان کرد.

دبیر اجرایی جشنواره «روایت تحول»، تمامی رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای، روابط‌عمومی‌ها و هنرمندان که در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند را از واجدان شرایط شرکت در جشنواره عنوان کرد.

سعیدی، روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل؛ صدا و سیمای  اردبیل؛ شورای اسلامی شهر اردبیل؛ شهرداری اردبیل؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل؛ حوزه هنری استان اردبیل؛ خانه مطبوعات و رسانه‌های  اردبیل؛ بسیج رسانه استان اردبیل؛ اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل را جزء دستگاه‌های همراه برشمرد.

برگزاری جشنواره «روایت تحول» در اردبیل

مدیر روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل بخش رقابتی «آثار و رسانه‌ها» را شامل: رسانه‌ی برتر آگاهی‌بخش در حوزه دستاوردها و پیشرفت‌ها، رسانه‌ی برتر در پوشش سفرهای شهرستانی و استانی خادمان ملت، رسانه‌ی برتر در نقد دلسوزانه با پشتوانه ارائه راهکار، رسانه‌ی برتر در تولید محتوای چندرسانه‌ای(ویدیو، موشن‌گرافی، پادکست و…)، رسانه‌ی برتر در تولید محتوای متنی(خبر، تحلیل، گزارش و…) و رسانه‌ی برتر در تولید محتوای خلاقانه دانست.

همچنین بخش رقابتی، ارزیابی «روابط‌عمومی‌ها» شامل ارتباط موثر با رسانه‌ها،گسترش شبکه رسمی اطلاع‌رسانی و توزیع محتوا، تولید محتوای چندرسانه‌ای شاخص، تولید محتوای گرافیکی شاخص، تولید محتوای متنی(خبر، تحلیل، گزارش و…) شاخص،  اجرای رویدادهای درون و برون‌سازمانی،  اجرای پویش(کمپین) تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، ارتباط‌های مردمی، رفع شبهات و پاسخگویی فعالانه و  اقدام‌های خلاقانه و نوآورانه است.

سعیدی اضافه کرد: کلیه همشهریان می‌توانند با تولید یک محتوا متنی، ویدیویی یا حتی یک عکس از دستاورد و اقدام شاخص دولت شهید رئیسی در منطقه خود، در بخش ویژه «روایت مردمی تحول» شرکت نمایند.

مدیر روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل با اشاره به بخش ویژه «رادیو، تلویزیون» افزود: برترین برنامه موثر تلویزیونی، برترین برنامه موثر رادیویی و برترین گزارش خبری در این بخش جای دارند. همچنین بخش ویژه «روایت پیشرفت» نیز شامل محور ادبی: شعر و داستان، محور هنری: عکس، گرافیک، تصویرسازی، کاریکاتور و پادکست می باشد که علاقه‌مندان به بخش روایت پیشرفت می‌توانند جهت حضور در کارگاه‌های انگیزشی، مهارتی و اردوهای روایت پیشرفت میدانی از پروژه‌های شاخص استان ثبت‌نام به‌عمل آورند. شرکت‌کنندگان در این بخش از فرصت بیشتری جهت ارسال آثار برخوردار خواهند بود.

سعیدی، رسانه‌ی برتر(از نگاه عموم مردم، اصحاب رسانه، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسوؤلان روابط‌عمومی‌ها.)، روابط‌عمومی برتر(از نگاه عموم مردم، اصحاب رسانه، مدیران دستگاه‌ها و مسوؤلان روابط‌عمومی‌ها.) و مدیر برتر دستگاه‌اجرایی در فعالیت شخصی و راهبری موثر رسانه‌ای(از نگاه اصحاب رسانه، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسوؤلان روابط‌عمومی‌ها) را جزء بخش ویژه «آرای مردمی و اقشار» برشمرد.

مدیر روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل افزود: فرایند ثبت و ارسال آثار از طریق سامانه ardabilpr.ir انجام می‌شود.

سعیدی همچنین با اشاره به تقویم برگزاری این جشنواره خطر نشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار: ۲۷ مرداد لغایت ۱۰ شهریور ۱۴۰۳، آخرین مهلت ثبت‌نام بخش‌های ویژه آرای مردمی و روایت پیشرفت: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳و تاریخ اعلام نتایج و تقدیر از برگزیدگان: نیمه دوم شهریور ۱۴۰۳ می باشد.

دبیر اجرایی جشنواره «روایت تحول»، با اشاره به شرایط و مقررات شرکت در جشنواره گفت: تمام آثار منتشر شده در رسانه‌های فعال اعم از تلویزیون، رادیو، مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و محتواهای رسانه‌ای منتشر شده در بسترهای مختلف اعم از چاپی، برخط و شبکه‌های اجتماعی امکان حضور در جشنواره را دارند. آثار ارسالی باید بعد از تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ تولید و منتشر شده باشند. هر شرکت‌کننده می‌تواند تنها در ۳ بخش شرکت نماید. مجموعه‌ی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی موظف به تکمیل اظهارنامه بر اساس قالب اعلام شده هستند. در بخش تولید محتوای چندرسانه‌ای، متنی و خلاقانه، ارائه فایل اصلی، تصویر و محل نشر مستقیم به‌صورتی که لوگو و نام رسانه‌ی منتشر کننده به‌همراه تاریخ، میزان بازدید، کامنت و… و همچنین لینک اثر، الزامی است. در صورتی که اثر به‌صورت متنی باشد، باید در قالب فایل WORD و PDF با قلم نازنین اندازه ۱۲ ارسال گردد.

برگزاری جشنواره «روایت تحول» در اردبیل

سعیدی بیان کرد: آثار شرکت داده شده در دیگر جشنواره‌ها و یا پخش شده در رسانه‌ها امکان حضور در جشنواره را دارند. ستاد جشنواره مجاز به استفاده از آثار منتخب جشنواره برای موارد تبلیغی و اطلاع‌رسانی است. نسخه‌ای از آثار ارائه شده به دبیرخانه، به منظور استفاده غیرتجاری در «بانک آثار» نگهداری خواهد شد.  در صورت تخصیص جایزه جشنواره در یک رشته به بیش از یک نفر، جایزه نقدی تقسیم خواهد شد. به تقاضای شرکت آثاری که مدارک آن ناقص ارسال شود یا ایراد فنی داشته باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد. ثبت نام و ورود کلیه اطلاعات صرفاً از طریق سامانه اینترنتی جشنواره امکان پذیر است. تهیه‌کننده اثر مسئول پاسخگویی به هرگونه ادعا در زمینه حقوق مادی، معنوی و شهروندی اشخاص بوده و جشنواره مسئولیتی در این خصوص ندارد.

دبیر اجرایی جشنواره «روایت تحول»، افزود: مطابق آئین‌نامه جشنواره، هر زمان عدم صحت مدارک ارائه شده و یا اثبات انتساب اثر از جانب متقاضی برای دبیرخانه محرز شود، اثر حذف شده و مسئولیت تمامی عواقب آن برعهده متقاضی خواهد بود. فرمت آثار ارسالی در هر بخش در فرم ثبت نام هر بخش عنوان شده است. تکمیل و ارائه فرم شرکت در جشنواره به منزله پذیرش کلیه شرایط و قوانین جشنواره است.

مدیر روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل از تمامی اصحاب فرهیخته رسانه، روابط‌عمومی‌ها، هنرمندان و فعالان سیاسی، اجتماعی دعوت کرد آثار تولیدی منتشر شده خود در مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی را در قالب‌ها، بخش‌ها و موضوعات اعلامی از طریق سامانه ardabilpr.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha