• دوشنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403052919990
  • خبرنگار : 50463

بلاتکلیفی چادرملو در میزبانی؛

تفکری: سعی می‌کنیم بازی در یزد برگزار شود/برخی از موارد از حوزه اختیارت هیات فوتبال خارج است

تفکری: سعی می‌کنیم بازی در یزد برگزار شود/برخی از موارد از حوزه اختیارت هیات فوتبال خارج است

ایسنا/یزد رئیس هیئت فوتبال استان با بیان اینکه برخی از موارد از حوزه اختیارت هیات فوتبال خارج است گفت: تمام سعی خودمان را انجام می‌دهیم تا بازی در یزد برگزار شود.

تیم فوتبال چادرملو اردکان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه هفته جاری باید به مصاف شمس آذر قزوین برود که با توجه به آماده نبودن ورزشگاه شهید نصیری یزد این بازی در تهران برگزار خواهد شد.

در این شرایط به هر حال اولین میزبانی استان یزد که پس از ۱۸ سال بار دیگر در اولین سطح فوتبال ایران صاحب نماینده شده در ورزشگاه شهید نصیری یزد امکان پذیر نیست؛ و سعید اخباری و شاگردانش چاره‌ای جز بازی کردن خارج از یزد ندارند.

مسئولان هیات فوتبال یزد و باشگاه چادرملو اردکان طی روزهای اخیر تمام تلاش خود را برای برگزاری بازی در یزد به کار گرفتند که این مهم درنهایت به سرانجام نرسید.

«امیر فرشاد تفکری» در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه شهید نصیری یزد در گفت‌وگو با ایسنا گفت: وقتی از یک تنگ وارد یک اقیانوس می‌شوید با یکسری عقب ماندگی ها مواجه هستید که باید برای جبران آنها تلاش کرد.

وی افزود: برای میزبانی و رفع ایراداتی که «داوود رفعتی» به‌ عنوان دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌ها از ورزشگاه شهید نصیری گرفته است؛ مبلغی معادل ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است که ۱۱۰ میلیارد تومان آن اختصاص یافته و در ورزشگاه خرح شده به عنوان مثال ۱۵ میلیارد تومان برای ارتقای نور ورزشگاه به ۱۶۰۰ لوکس، پنج میلیارد تومان برای سیستم صوتی و سایر موارد در حالی هزینه شده که در شرایط فعلی واقعا ۲۰۰ میلیارد تومان مبلغ قابل توجهی برای ساخت یک مجموعه ورزشی نیست.

تفکری ادامه داد: داوود رفعتی از ورزشگاه نیوکمپ هم ۵۰ ایراد می‌گیرد راه می‌رود چپ و راست از ورزشگاه نصیری ایراد می‌گیرد، البته مسئولیت او همین است، اما شما شرایط ورزشگاه انزلی، شهر قدس، اراک و اصفهان را دیدید؟

رئیس هیأت فوتبال استان ادامه داد: مدیرکل ورزش یزد ناراحت است و می‌گوید که ورزشگاه نصیری مجوز میزبانی نگیرد تقصیر هیئت فوتبال است؛ اما واقعا برخی از موارد از حوزه اختیارات من خارج است.

وی افزود: قبل از اینکه بگویم رئیس هیات هستم خودم را نماینده جامعه هواداران فوتبال یزد می‌دانم و بدون نگاه کردن به جایگاهی که دارم مطالبات آنها را فریاد می‌زنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha