• دوشنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403052919883
  • خبرنگار : 50589

کارنامه تیره تراکتورِ خصوصی مقابل پرسپولیس

کارنامه تیره تراکتورِ خصوصی مقابل پرسپولیس

ایسنا/آذربایجان شرقی تراکتور در دوران خصوصی‌شدن خود صرفاً ۲ بار پرسپولیس را شکست داده است.

تراکتور و پرسپولیس در جریان حساس‌ترین دیدار هفته دوم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۴۵ روز پنجشنبه به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به مصاف هم خواهند رفت.

دوئل سرخ‌پوشان تبریز و تهران همواره پر استرس و لبالب از هیجان بوده و این بار هم جدالی میخ‌کوب کننده در پیش است.

به گزارش ایسنا، شاگردان اسکوچیچ فصل را با پیروزی ۲ بر صفر برابر مس رفسنجان آغاز کرده‌اند و پرسپولیس در خانه ذوب‌آهن متوقف شد؛ اما این نبرد محکی جدی برای هر ۲ تیم خواهد بود.

تراکتور و پرسپولیس درحالی نقش کاراکتر های اصلی دراماتیک‌ترین سناریو هفته دوم لیگ‌برتر را ایفا خواهند کرد که سرخ‌پوشان تهرانی در هر ۲ دیدار رفت و برگشت فصل گذشته فاتح این دوئل کلاسیک بوده‌اند.

نکته جالب اینکه، تراکتور پس از خصوصی سازی صرفاً ۲ بار موفق به شکست پرسپولیس شده که هر ۲ برد با نتیجه اقتصادی ۱-۰ به دست آمده است.

به عبارتی ۲ برد، ۲ مساوی و ۸ باخت (لیگ‌برتر) در کارنامه تراکتورِ تحت مالکیت زنوزی، طی ۶ فصل برابر پرسپولیس نمایان است. همچنین ۱۶ گل خورده و ۷ گل زده در این مدت برای تراکتوری‌ها ثبت شده است.

اولین پیروزی‌ تراکتورِ خصوصی برابر پرسپولیس به ۸ شهریورماه ۱۳۹۸ و دیدار رفت لیگ نوزدهم بر می‌گردد؛ جایی که تی‌تی‌ها در ورزشگاه مملو از جمعیت یادگارامام (ره) با شلیک از راه دور احسان حاج‌صفی به پیروزی دست پیدا کردند.

تراکتور از آن تاریخ به بعد مقابل پرسپولیس همواره ناکام بود و بالاخره در بازی رفت لیگ بیست‌ودوم پس از قریب به سه هزار روز توانست در ورزشگاه آزادی از سد پرسپولیس بگذرد. پیروزی بزرگی که با تک گل محمد عباس‌زاده به دست آمد.

تراکتوری‌ها این فصل دست به جذب ستاره های جذابی زده‌اند و باید دید با وجود این ستاره‌ها و حضور اسکوچیچ در راس کادرفنی، موفق به پایان روند ناکامی خود برابر پرسپولیس خواهند شد یا نه.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha