• دوشنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403052919778
  • خبرنگار : 50123

در هفته دولت:

۶۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود

۶۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از افتتاح ۶۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در استان در هفته دولت خبر داد و گفت: ۴۸۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد و ۱۲۰ واحد در بروجن به بهره‌برداری می‌رسد.

خدایار باقری هارونی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ساخت و توسعه راه‌های مواصلاتی، احداث ساختمان‌های اداری و غیر اداری، ساخت مسکن و تامین اراضی از جمله وظایف و مسئولیت‌های راه و شهرسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: برای هفته دولت ۱۴ پروژه آماده افتتاح و بهره‌برداری و ۱۳ پروژه جدید در استان کلنگ‌زنی خواهد شد.

باقری تاکید کرد: افتتاح واحدهای تکمیل شده به معنای تحویل نیست، بلکه تحویل کلید واحدها به متقاضیان زمانی انجام خواهد شد که ابتدا آورده خود را تکمیل و سپس توسط این اداره‌کل به بانک جهت دریافت دفترچه اقساط تسهیلات خود معرفی شوند که امید است پس از طی این مراحل، واحدها به متقاضیان تحویل داده شود.

وی با اشاره به تکمیل واحدهای قابل افتتاح در استان، تصریح کرد: انتظار می‌رود متقاضیان در پرداخت و تکمیل آورده خود تا پیش از افتتاح طبق پیامک‌های ارسالی اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه‌های دیگر نهضت ملی مسکن در استان فعال بوده و در حال عملیات اجرایی هستند، در شهرهایی که کمبود زمین وجود دارد از راه‌های قانونی در حال پیگیری برای رفع مشکلات هستیم تا هرچه سریعتر بتوان عملیات اجرایی در شهرهای فاقد زمین آغاز شود.

باقری در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های سال جاری، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بود که در چندماه اخیر با وجود مشکلات مالی متعدد، پروژه‌هایی که از سال‌های قبل آغاز و نواقصی داشت تکمیل و به منظور رفاه حال مردم استان تلاش شد به مرحله افتتاح برسند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۶ ۰۸:۴۱

در مسکن ملی شهر بروجن استان چهارمحال و بختیاری برای یک واحد 100 متری تا کنون 840 ملیون تومان از متقاضیان گرفته شده . اعلام شده حداقل آورده یک ملیارد و دویست ملیون تومانه - به اضافه وام 550 ملیونی میشه 1750 ملیون تومن یک واحد 100 متری که شیرآلات و کابینت نداره