• دوشنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403052919512
  • خبرنگار : 50300

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر:

استقامت ‌مثال‌زدنی‌ مردم غزه نویدبخش طلوع فجر پیروزی بر رژیم کودک‌کش است

استقامت ‌مثال‌زدنی‌ مردم غزه نویدبخش طلوع فجر پیروزی بر رژیم کودک‌کش است

ایسنا/خوزستان مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: نسل‌کشی و هجوم جنون آمیز صهیونیست‌ها به بیمارستان‌ها، مدارس، محله‌های مسکونی و با خاک یکسان کردن آن‌ها، نشان از این دارد که صهیونیست‌ها در این جنگ نابرابر دستاوردی به دست نیاورده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین مهاجر مهدوی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: چندین ماه از جنگ رژیم صهیونیستی با حماس و مردم مظلوم غزه می‌گذرد و رژیم صهیونیستی حدود ۴۰ هزار نفر از مردم غزه را به شهادت رسانده است. نسل‌کشی و هجوم جنون‌آمیز صهیونیست‌ها به بیمارستان‌ها، مدارس، محله‌های مسکونی و با خاک یکسان کردن آن‌ها، نشان از این دارد که صهیونیست‌ها در این جنگ نابرابر دستاوردی به دست نیاورده‌اند.

وی افزود: طی جنگ اخیر، اقتصاد رژیم صهیونیستی به شدت آسیب دیده و امنیت این رژیم به پایین‌ترین سطح خود رسیده است و حدود یک میلیون صهیونیست از اسرائیل گریخته‌اند.

خروش دانشگاهیان و مردم جهان، گواه نمایان شدن چهره شیطانی رژیم صهیونیستی است

مهدوی راد عنوان کرد: همچنین جایگاه این رژیم در سطح افکار عمومی جهان بسیار خدشه‌دار شده است. جوشش و خروش دانشگاهیان کشورهای مختلف و اعتراضات مردم سراسر جهان، گواه بر نمایان شدن چهره شیطانی صهیونیست‌ها است.

وی عنوان کرد: همه این ضربات و شکست‌های رژیم صهیونیستی ره‌آورد مبارزه و صبر و استقامت مردم مظلوم غزه است. هر چند ویرانی‌ها و مصائب بزرگی بر سر مظلومان غزه آمده است اما صبر و استقامت مثال زدنی مردم غزه نویدبخش طلوع فجر غلبه و پیروزی بر این رژیم کودک‌کش است.

مجامع جهانی تحت تاثیر لابی صهیونیستی

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، تاکید کرد: انتخاب یحیی سنوار که از طراحان اصلی عملیات ۷ اکتبر است به عنوان رییس دفتر جنبش حماس تاکیدی بر ادامه راه طی شده از رهگذر جهاد و شهادت است. قطعا رژیم صهیونیستی توان و بازدارندگی خود را از دست داده‌ است.

مهدوی راد با انتقاد از سکوت جهانی در برابر جنایات غزه، بیان کرد: مجامع جهانی تحت تاثیر لابی صهیونیستی نسبت به جنایات این رژیم سکوت کرده یا بیانیه‌های ضعیف و منفعلانه داده‌اند یا حتی متاسفانه شاهد حمایت برخی کشورها از این رژیم هستیم. سکوت در برابر این جنایات دیر یا زود چهره پلید این کشورها را هویدا می‌کند و در نزد وجدان بیدار جهانیان منزوی خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha