• یکشنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403052819364
  • خبرنگار : 50348

مدیرعامل سپاهان:

برای سربلندی سپاهان و اصفهان می‌جنگیم

برای سربلندی سپاهان و اصفهان می‌جنگیم

ایسنا/اصفهان مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در حوزه ارتباطات باشگاه اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است، مردم اصفهان بسیار نجیب هستند و به همین دلیل برای شادی و دلخوشی این مردم می‌جنگیم.

مهدی آذربایجانی امروز (۲۸ مرداد ماه) در گردهمایی فعالان رسانه‌ای ورزش اصفهان که به‌مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: نویسنده‌ها و کسانی که می‌نویسند، وظیفه سنگینی برعهده دارند، چراکه جامعه به میزان حرف‌های خوبی که در آن زده می‌شود، رشد خواهد کرد و به همین دلیل مهم‌ترین وظیفه خبرنگاران و عکاسان ایجاد فضای تعامل و گفت‌وگو و سوق دادن جامعه به سمت رشد است. 

وی ادامه داد: باید فضا به شکلی باشد که حتی بین رقابت‌ها نیز زیبایی‌ها به چشم بیاید، خبرنگاران می‌توانند در توسعه زیبایی‌ها و نقد و تقبیح کار بد تاثیر زیادی بگذارند، باید رفتارهای زشتی که در ورزشگاه‌ها رخ می‌دهند، تقبیح شود تا کسانی که مرتکب این رفتارهای زشت می‌شوند، زیر فشار اجتماعی قرار گیرند و بدانند که رفتارهای زشت بدون پاسخ نمی‌مانند. 

مدیرعامل سپاهان بیان کرد: نباید فضا را برهم زد و باید زمینه رشد را فراهم کرد. ما تلاش کردیم تا سپاهان مایه سرافرازی اصفهان باشد و به شخصه در این مسیر چیزی کم نگذاشته‌ام و امیدوارم حاصل این تلاش‌ها موجب دلخوشی مردم اصفهان شود. 

او افزود: خبرنگاران جزیی‌نگرند و با دید وسیع خود ریز مسائل کشور را منعکس می‌کنند، در حوزه ارتباطات باشگاه اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است، از جمله امضای تفاهم‌نامه با کمپ اسپایر و انتقال تجربه با باشگاه‌های اروپایی و به نظرم در حوزه اطلاع‌رسانی و خبر نیز می‌توان زمینه رشد و توسعه را فراهم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۹ ۱۸:۴۷

سپاهان عشقه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۳۰ ۰۱:۵۲

شما لطف کنیدچمنه نقش جهان را اول درستش کنید که مایه آبروریزی اصفهان نشه،بچهای سپاهان هم بتونندیه بازی روان انجام بدند