• یکشنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403052819311
  • خبرنگار : 50455

استفاده روزانه بیش از ۱۰۰ هزار زائر از اینترنت رایگان موکب حرم حضرت معصومه(س)

استفاده روزانه بیش از ۱۰۰ هزار زائر از اینترنت رایگان موکب حرم حضرت معصومه(س)

ایسنا/قم مسئول فناوری و آی تی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: ارائه اینترنت پرسرعت و بدون محدودیت به زائران امام حسین علیه السلام از مهم‌ترین خدماتی است که به زوار ارائه می‌شود و افراد زیادی همزمان می‌توانند به اینترنت پرسرعت در موکب متصل شوند.

سعیدسیاهلویی امروز ۲۸ مردادماه در گفت‌وگویی خبری به تشریح فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده در بخش آی تی و فناوری موکب آستان مقدس بانوی کرامت در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا پرداخت و گفت: ارائه اینترنت پرسرعت و بدون محدودیت به زائران امام حسین(ع) از مهم‌ترین خدماتی است که به زوار ارائه می‌شود و افراد زیادی همزمان می‌توانند به اینترنت پرسرعت در موکب متصل شوند.

مسئول فناوری و آی تی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: اختصاص چند تلفن ثابت به صورت رایگان در اختیار زائران جهت تماس با ایران از دیگر خدماتی است که به زوار گرامی ارائه می‌شود که مورد استقبال زائران نیز قرار گرفته است.

وی گفت: قرار دادن اینترنت رایگان برای تماس با خانواده‌ها و استفاده از شبکه‌های اجتماعی از دیگر فعالیت‌های این کمیته است؛ اینترنت ارائه شده تقریباً تمام موکب دوازده هزار متری آستان مقدس را پوشش می‌دهد و در طول روز بالغ بر یکصد هزار کانکشن داریم.

سیاهلویی بیان کرد: همه سعی ما این است که یک ارتباط خوب و پایدار برای زوار فراهم کنیم، زائران مشتاق اینترنت هستند و تهیه اینترنت پرسرعت در این مسیر کار مشکلی بوده که به حمدالله توسط خادمان موکب در بخش فناوری انجام شده است.

وی به همکاری خوب عراقی‌ها در این عرصه اشاره کرد و افزود: سعی کرده‌ایم که بهتر از ایران بتوانیم ارائه سرویس داشته باشیم اما از آنجایی که قطعی ارتباط در عراق زیاد است ما سعی کرده‌ایم این قطعی‌ها را به کمترین میزان برسانیم.

مسئول فناوری و آی تی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) تأکید کرد: ما در موکب حرم مطهر بانوی کرامت هر نوع کمکی که در بستر فناوری ممکن باشد به زائران ارائه می‌دهیم؛ به عنوان مثال بحث گمشدگان را در دستور کار داریم و سعی می‌کنیم به تلفن‌های ایرانی آن ها دسترسی پیدا کرده و با اطرافیان شخص گمشده یا صاحبان اشیاء گمشده تماس بگیریم و مشکلات آنان را رفع کنیم.

وی در پایان گفت: امروزه شبکه‌های اجتماعی همچون روبیکا، ایتا، بله و سایر شبکه‌های اجتماعی ایرانی نرم افزارهای قدرتمندی هستند و ما نیز سعی کرده‌ایم از این فضا برای ارائه خدمات به زوار استفاده کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha