• یکشنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403052819305
  • خبرنگار : 50042

شناسایی انبارهای ۱۳۳ میلیاردی کالای قاچاق در رشت

شناسایی انبارهای ۱۳۳ میلیاردی کالای قاچاق در رشت

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی استان از کشف دو انبار لوازم التحریر و یک انبار کالای بهداشتی و نظافتی قاچاق به ارزش ۱۳۳ میلیارد ریال در سطح شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزالله ملکی امروز یکشنبه ۲۸ مردادماه مبارزه با قاچاق کالا را از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی دانست و اظهار کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه هنجارشکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی افزود: در راستای کنترل و پایش انبارها، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی تعداد سه انبار را در سطح شهرستان رشت شناسایی و با تشکیل تیم عملیاتی از مکان‌های مذکور بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده ۲۷ هزار و ۶۲۱ عدد انواع لوازم التحریر از یک انبار، ۴۱ هزار و ۹۸۵ عدد لوازم التحریر از انبار دیگر و همچنین ۲۱ هزار و ۳۸۰ قلم انواع  کالاهای بهداشتی و نظافتی قاچاق کشف شد، افزود: برای سه نفر متهم ۳۶، ۳۷ و ۶۳ ساله تشکیل پرونده صورت گرفته و متهمین به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای خارج از شبکه توزیع و قاچاق را حدود ۱۳۳ میلیارد ریال معادل  ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان فرار مالیاتی را یکی از دلایل عدم ثبت کالا در سامانه جامع انبارها قلمداد کرد و از شهروندان خواست در صورت شناسایی عاملان نگهداری، توزیع و پخش کالاهای قاچاق، مراتب را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره تماس ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۹ ۱۷:۱۸

خسته نباشید. لطفا با دانه درشتها ه برخورد کنید.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۹ ۱۷:۳۶

این ها اشرار اقتصادی هستند وباید مجازات سختی شوند 😡 بخاطر فرارسیدن مهر می خواستند از احتکار تورم بوجود بیاورند لعنت به شما شیاطین لعنت لعنت اشد مجازات رشت قسمت میوه وتره بار هم کمی ازاین لوازم تحریرنمی کنه مسئولین مربوطه لطفا پیگیرمستمر 🙏