• یکشنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403052819238
  • خبرنگار : 50649

اخبار کوتاه پلیس فارس؛

‌دستگیری سارقان باغ‌ها، تفرجگاه‌ها و ساختمان‌های نیمه کاره در فارس

‌دستگیری سارقان باغ‌ها، تفرجگاه‌ها و ساختمان‌های نیمه کاره در فارس

ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است، اخباری نظیر دستگیری سارقان باغ‌های بخش ارژن، سارق ساختمان‌های نیمه کاره و تفرجگاه‌ها مشاهده می‌شود.

فرمانده انتظامی شیراز امروز، ۲۸ مردادماه از دستگیری سارق حرفه‌ای باغ‌های بخش ارژن با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغ‌های محدوده بخش ارژن، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی بخش ارژن و پایگاه تجسس قرار گرفت.

اسماعیل زراعتیان افزود: مأموران انتظامی با اقدامات پلیسی موفق شدند در این خصوص یک سارق ‌حرفه‌ای را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهم به ۲۰ فقره سرقت از باغ‌ها اعتراف کرد، گفت: سارق برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

وی از باغداران درخواست کرد نسبت به گماردن نگهبان با صلاحیت در مزارع و باغات اقدام لازم را به عمل آورند و ضمن گشت‌زنی مداوم، در صورت مشاهده فرد یا افرادی که مشکوک به نظر می‌رسند موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارقان باغچه‌ها و ساختمان‌های نیمه کاره با ۲۴ فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوص و دولتی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ حضرتی   قرار گرفت.

بیژن بارسالاری افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تحقیقات پلیسی شبانه‌روزی، موفق به شناسایی و دستگیری ۵  سارق حرفه‌ای در مخفیگاهشان شدند.

فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به کشف تعداد زیادی قطعات کولر، کابل و آهن آلات ساختمانی در بازرسی از مخفیگاه  سارقان،  گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در ادامه تحقیقات به ۲۴ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و باغچه‌ها در سطح شهرستان اعتراف کردند.

بارسالاری از شهروندان درخواست کرد هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در سپیدان

فرمانده انتظامی سپیدان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر سپیدان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس  آگاهی قرار گرفت.

احمد فداکار افزود: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی‌ قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سپیدان با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد، گفت: سارق برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سارقین تفرجگاه اقلید دستگیر شدند

فرمانده انتظامی اقلید از سارقین تفرجگاه پارک انقلاب در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی سرقت‌های متعدد از مسافران تفرجگاه پارک انقلاب این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری مرکز قرار گرفت.

لطف‌الله محمدی افزود: ماموران کلانتری با انجام اقدامات فنی و گشت‌زنی نامحسوس موفق به شناسایی سارقین شدند و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ۲ نفر را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمین ضمن اعتراف به ۷ فقره سرقت ظروف، پیک‌نیک، گوشت و برنج از چادرهای مسافرتی مسافران، گفت: سارقین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha