• یکشنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403052819170
  • خبرنگار : 50037

فرماندار رزن :

تأمین ۲۰ میلیارد اعتبار برای بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رزن

تأمین ۲۰ میلیارد اعتبار برای بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رزن

ایسنا/همدان فرماندار رزن از تامین ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای پروژه در حال احداث بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی این شهرستان خبر داد.

علی اصغر غفاری آثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا،  با بیان اینکه در سه سال گذشته تاکنون برای این پروژه بیش از ۱۶۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که با صرف این میزان اعتبار این پروژه هم اکنون دارای ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی است، گفت: با پیگیری‌های انجام شده از محل اعتبارات ملی جزء هشت ردیف ۵۵۰ قانون بودجه ، ۲۰ میلیارد تومان به پروژه در حال احداث بیمارستان ۱۵۰تختخوابی شهر رزن اختصاص پیدا کرد.

 وی با اشاره به خدمات ارزنده انجام شده در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان در سه سال گذشته، خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از پروژه مرکز جامع سلامت ملابداغ، احداث مرکز جامع سلامت سورتجین، احداث پایگاه جاده‌ای قینرجه، تکمیل و راه‌اندازی پروژه مرکز جامع سلامت چایان از جمله پروژه‌هایی است که در حوزه درمان شهرستان به سرانجام رسیده است.

غفاری‌آثار با اشاره به حوزه بهداشت این شهرستان، اظهار کرد: پی‌کشی و نقشه‌برداری ۲۷مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت، دیوار کشی خانه بهداشت روستای تخت و خورونده، احداث پد بالگرد از جمله پروژه‌هایی است که در حوزه درمان این شهرستان انجام گرفته است.

فرماندار رزن درباره حوزه تجهیزات پزشکی این شهرستان نیز یادآور شد: خرید دستگاه لاپاراسکوپی با اعتباری افزون‌بر ۲.۱ میلیارد تومان، خرید دستگاه سیلر با اعتباری افزون‌بر ۱۳۵ میلیون تومان، خرید ملزومات اداری و بیمارستانی با اعتباری افزون‌بر ۱۳۰ میلیون تومان، خرید برانکارد اورژانس با اعتباری افزون‌بر ۴۰ میلیون تومان، خرید یخچال آزمایشگاه با اعتباری افزون‌بر ۲۰۰ میلیون تومان از جمله تجهیزاتی بوده که برای حوزه بهداشت و درمان این شهرستان طی مدت فوق خریداری شده است.

غفاری‌آثار در ادامه از اضافه شدن ۲۰ درصدی ضریب اشغال تخت‌های بیمارستانی این شهرستان طی سال گذشته خبر داد و گفت: این امر نشان از ارائه خدمات خوب حوزه درمان شهرستان رزن به مردم، تنوع خدمات، افزایش امکانات و تجهیزات حوزه درمان این شهرستان دارد اما متاسفانه در موضوع کمبود پزشک در سطح شهرستان دچار مشکل هستیم که لازم است تا دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به این موضوع اهتمام و توجه ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha