• یکشنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403052819160
  • خبرنگار : 50214

/اخبار پلیس یزد/

از دستگیری ۸۷ معتاد در ادکان تا کشف نوشیدنی‌های قاچاق در خاتم

از دستگیری ۸۷ معتاد در ادکان تا کشف نوشیدنی‌های قاچاق در خاتم

ایسنا/یزد فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از اجرای طرح آرامش در شهر و دستگیری ۸۷ معتاد و خرده فروش موادمخدر در ماه جاری خبر داد.

سرهنگ «شهرام طولابی نژاد» اظهار کرد: مأموران شهرستان اردکان در راستای اجرای طرح آرامش در شهر و دستگیری خرده فروشان و معتادان با همکاری مأموران کلانتری، یگان امداد و پلیس آگاهی شهرستان موفق شدند مقدار ۲۸۲ گرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۸۷ معتاد و خرده فروش را در سطح شهرستان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان از مطالبات به حق شهروندان به عنوان سرمایه های اجتماعی پلیس است  و پلیس خدمتگزار و حامی مردم و در همه حال در اندیشه ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان است و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

توقف پژو ۴۰۵ حامل بیش ۲۸ کیلو تریاک

سرهنگ «حسین اسمعیلی» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد از کشف ۲۸ کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه پژو ۴۰۵ خبر داد و درباره این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان تفت با دریافت خبری مبنی بر حمل مواد افیونی از طریق محورهای مواصلاتی استان، اقدامات خود را  جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچیان آغاز کردند.

وی افزود: ماموران با همکاری و هم افزایی و هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه دستگاه پژو ۴۰۵ را مشاهده و دستور ایست صادر کردند که راننده خودرو بدون توجه به ایست ماموران از محل متواری شد.

سرهنگ اسمعیلی ادامه داد: در تعقیب و گریز، ماموران خودرو را متوقف و  در بازرسی از آن مقدار ۲۸ کیلو تریاک را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان با بیان این که این محموله از شرق کشور به مقصد البرز بارگیری شده بود، یادآور شد: دو قاچاقچی دستگیر شده تحویل مراجع قانونی شدند.

کشف نوشیدنی قاچاق در شهرستان خاتم

سرهنگ «محمود ایزد پناه» فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از کشف یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال نوشیدنی قاچاق خبر داد و تصریح کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس شهرستان خاتم یک دستگاه خودرو وانت آریسان را که از استان های جنوبی عازم مرکز کشور بود برای بازرسی متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۲۸۰ قوطی نوشیدنی قاچاق کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را ۱میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در پایان خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

یک فوتی با بی‌توجهی به جلو راننده پراید

سرهنگ «مهدی زارع» رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: عدم توجه به جلو راننده پراید در شهر یزد مرگ پیرزن ۸۰ ساله را رقم زد.

وی در مورد جزئیات این خبر اظهار کرد: در ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه روز گذشته خبر یک مورد تصادف جرحی در بلوار دشتی شهر یزد به پلیس اعلام شد.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس راهور در محل حادثه و بررسی لازم مشخص شد سواری پراید با پیرزن ۸۰ ساله که قصد عبور از بلوار را داشته برخورد کرده است که عابرپیاده پس از انتقال به بیمارستان، جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: کارشناسان، علت حادثه را عدم توجه به جلو راننده پراید بیان کرده اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ زارع افزود: رانندگان هنگام رانندگی تمام تمرکز خود را بر رانندگی گذاشته و از صحبت با موبایل و کارهای اضافه پرهیز کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha