• یکشنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403052818927
  • خبرنگار : 50037

ورزش را از سالن‌ها و فضای بسته بیرون بکشیم

ورزش را از سالن‌ها و فضای بسته بیرون بکشیم

ایسنا/همدان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد گفت: برای توسعه ورزش باید ورزش را از سالن‌های ورزشی و فضای بسته، خارج کرده و برای ترغیب به ورزش به داخل جامعه بکشیم.

علی جمور یکشنبه ۲۸ مرداد در جلسه شورای ورزش این شهرستان، اظهار کرد: امروزه اکثریت رشته‌های ورزشی در سالن‌های ورزشی منحصر شده و مردم بیشتر از طریق گوشی مبایل و تلویزیون شاهد ورزش هستند که این امر موجب غیر قابل دسترس و غیر قابل مشاهده شدن ورزش برای جامعه شده است.

وی افزود: اگر بتوان اکثریت تمرین و مسابقات رشته‌های ورزشی مختلف را در مکان‌های باز از جمله پارک‌ها برگزار کرد این امر از نقش موثری در ترغیب و تشویق مردم به ورزش و نیز توسعه ورزش به‌ویژه ورزش همگانی برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری دعای ندبه در جمعه هر هفته در شهرستان اسدآباد، تصریح کرد: این برنامه معنوی صبحگاهی در حاشیه آن با برگزاری مسابقات ورزشی بهترین فرصت و ظرفیت برای ترویج ورزش همگانی شهرستان خواهد بود چرا که در دل ورزش‌ها استعدادهای ورزشی شکوفا می‌شود و ورزش توسعه پیدا می‌کند.

جمور همچنین با تاکید بر برنامه‌ریزی برای اجرای "روز بدون خودرو "در شهرستان اسدآباد در یک روز از هفته، یادآور شد: برگزاری چنین طرحی در شهرستان در بین کارکنان سطح ادارات نیازمند برنامه‌ریزی دقیق بوده و حتی می‌توان در ارزیابی عملکرد کارکنان این موضوع را در نظر گرفت.

وی در ادامه با اشاره به ۳۰۰۰ ورزشکار سازمان یافته در شهرستان اسدآباد، گفت: از این تعداد از ورزشکاران سازمان یافته شهرستان ۱۰۰۰نفر را بانوان و ۲۰۰۰نفر را آقایان شامل می‌شوند.

جمور تعداد هیأت‌های ورزشی این شهرستان را ۳۰ هیأت در رشته‌های مختلف ورزشی دانست و افزود: در سال گذشته  بانوان ورزشکار این شهرستان موفق به کسب ۸۰ مدال استانی و کشوری شدند.

وی همچنین تعداد ورزشکاران مدال آور آقای این شهرستان را در سال گذشته ۱۲۰ نفر اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد مدال  ورزشکار آقای شهرستان ۴۵ مدال کشوری و ۷۵مدال استانی بوده است.

جمور در ادامه با اشاره به اینکه مدیران هر یک از هیات‌های ورزشی سطح شهرستان صرفا تنها نباید به دنبال اعتبار از اداره ورزش و جوانان باشند، تصریح کرد: مدیران هیئت‌های ورزشی باید از ظرفیت و ارتباطات خود برای رشد هیئت ورزشی خود استفاده کرده و با جذب خیرین برای هیئت‌های ورزشی خود برنامه داشته باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد در پایان از برپایی ۲۱ ایستگاه صلواتی اربعین حسینی در این شهرستان برای ارائه خدمات هر چه بهتر و مطلوب‌تر به زائران اربعین حسینی خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha