• شنبه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403052718605
  • خبرنگار : 71951

فرماندار پیشوا

پروژه‌های نیمه تمام دولت سیزدهم در حال اجرا است

پروژه‌های نیمه تمام دولت سیزدهم در حال اجرا است

ایسنا/تهران فرماندار پیشوا از پروژه های نیمه تمام دولت سیزدهم بازدید کرد و گفت: بعضی از پروژه‌های نیمه تمام دولت سیزدهم به اتمام رسیده و یا در حال اجرا است.

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا در بازدید از پروژه‌های نیمه تمام در دولت سیزدهم و پیگیری مصوبات سفر ریاست رئیس جمهور شهید بیان کرد: دو باب مدرسه ۱۵ کلاسه که ساخت آن پایان یافته و سفت کاری ساخت مسجد شهرک آژینه نیز به اتمام رسیده است.

وی افزود: واحدهای نیمه کاره شهرک آژینه که به بهزیستی واگذار شده است، پیگیری‌های آن انجام شده و با همکاری بنیاد مسکن و بهزیستی تا ده روز آینده مشکلات آن حل شده و به مدد جویان بهزیستی واگذار می‌شود.

تاجیک نوری با اشاره به بازدید از پروژه ۴۷ هکتاری قانون جوانی جمعیت گفت: در این طرح با تجهیز و به‌کارگیری امکانات برای این زمین جهت واگذاری به ۸۰۰ متقاضی طرح قانون خانواده و جوانی جمعیت اقدامات لازم انجام خواهد شد.

فرماندار پیشوا به دیگر اقدامات زیرساختی شهرستان پیشوا اشاره کرد و گفت: برای حل مشکلات آب شهرک صنعتی پیشوا و راه اندازی مخازن ذخیره آب اقدامات خوبی انجام شده است که در آن حفر چاه و انتقال خطوط آبی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: مخزن ۴۰۰۰ متر مکعبی ذخیره آب نیز در مدار قرار خواهد گرفت و تقویت برق شهرک صنعتی و ایمن سازی جاده دسترسی به شهرک با قرارداد ۱۸ میلیارد تومانی امضاء شده است.

تاجیک نوری تصریح کرد: اعتبار ۳ و نیم میلیاردی برای ایمن سازی راه های روستایی و شهری در نظر گرفته شده است که تا یکماه آینده به پایان خواهد رسید و جاده تیغ آب(کانال) نیز در مناقصه برای تعیین پیمانکار قرار دارد و تا چند روز آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

وی به بیمارستان ۹۶ تخته اشاره کرد و گفت: نقشه برق و مکانیک این بیمارستان ابلاغ شده است و پیمانکاران با تجهیز این کارگاه‌ها شروع به کار کرده‌اند و با این پیشروی فاز دوم و بخش دیالیز آن به اتمام خواهد رسید.

تاجیک نوری بازدید اعضای ستاد تسهیل و توسعه کارگروه فرمانداری پیشوا و احصا مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را پایان بخش بازدید های امروز عنوان کرد و قول حل مشکلات را در جلسه ستاد تسهیل فرمانداری داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha