• شنبه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403052718524
  • خبرنگار : 71489

موافق کلیات برنامه دولت چهاردهم

قلاوند: پزشکیان برنامه‌ای در چارچوب دارد

قلاوند: پزشکیان برنامه‌ای در چارچوب دارد

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: آقای پزشکیان برنامه دارد؛ برنامه چشم‌انداز بیست ساله به عنوان برنامه بلند مدت، برنامه هفتم توسعه به عنوان برنامه میان مدت و بودجه سنواتی همگی برنامه دولت هستند؛ ضمن اینکه تمامی وزرا برنامه‌های عملیاتی دارند.

به گزارش ایسنا، جهانبخش قلاوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر روز شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ در جریان بررسی خط مشی و اصول کلی برنامه دولت چهاردهم با استفاده از فرصت متعلق به رئیس جمهوری در اظهاراتی به عنوان موافق کلیات برنامه دولت چهاردهم با بیان اینکه «دولت در شرایطی اضطراری تشکیل شده است»، عنوان کرد: بنابر دعوت مقام معظم رهبری و همراهی و استقبال ملت شریف ایران، دولت بعد از شهادت رئیس جمهور عزیز و گرامی در وضعیتی خاص شکل گرفت نیاز است این شرایط را درک کنیم.

وی گفت: رویکرد آقای پزشکیان دارای برنامه‌ای در چارچوب و معتقد به اصول اخلاقی است و دولت و وزیران او برآیندی از شرایط تاریخی ما است؛ در اوضاع داخلی و وضعیت پیرامونی فعلی این ترکیب را زخمی نکنیم. شرایط امروز کشور به گونه‌ای است که همه جناح‌ها و جریان‌ها واقف هستند براساس همدلی، همراهی و وفاق گرد هم آمده‌اند و دعوت رئیس جمهور از همه جریان‌ها نماد این وفاق است.  همان‌گونه که عزیزان اصولگرا پای کار هستند، عزیزان اصلاح‌طلب همراهی کردند و همه جریان‌ها از جمله مستقلین این شرایط را رقم زدند، امروز به همدلی و همراهی بیشتری بر مدار ولایت و مقام معظم رهبری نیاز داریم تا بر اساس برنامه‌هایی که در پیش داریم، حرکت کنیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: خورده گرفتن به وزرای پیشنهادی بر اساس نقطه ضعف‌های گذشته آنها جالب نیست و نیاز است برنامه وزرا و دولت را با هم ببینیم. آقای پزشکیان برنامه دارد؛ برنامه چشم‌انداز بیست ساله به عنوان برنامه بلند مدت، برنامه هفتم توسعه به عنوان برنامه میان مدت و بودجه سنواتی همگی برنامه دولت هستند؛ ضمن اینکه تمامی وزرا برنامه‌های عملیاتی دارند.

قلاوند عنوان کرد: برخی از همکاران به چند نفر از وزرای پیشنهادی خدشه وارد کرده و ذهنیت ایجاد کردند؛ به عنوان یک خدمتگذار کوچک انتظار دارم نمایندگان سمت مظلوم را بگیرند و اگر به کسی خدشه وارد شد از او حمایت کنند. برخی از وزرای پیشنهادی ایثارگر و خانواده شهید هستند و عمری از خود را پای خدمت به این نظام گذاشته‌اند؛ با اغماض و گذشت رفتار کنیم و دل هیچ ایثارگری را نشکنیم. آقای پزشکیان انسانی عالم، عامل، با صداقت و شجاعت است، همه جریان‌ها را در دولت جا داده است به پاس پاکی و صداقت ایشان به همه وزرا رای موافق بدهید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha