• شنبه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403052718516
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی شهرستان میانه خبر داد

کشف ۵ کیلوگرم مواد مخدر در میانه

کشف ۵ کیلوگرم مواد مخدر در میانه

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان میانه از کشف ۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ حسن رفیعی گفت: با انجام کار اطلاعاتی و هوشمندانه‌، مبنی بر فعالیت فردی در زمینه انتقال مواد مخدر به این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران در عملیاتی متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهم، مقدار ۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ رفیعی در پایان گفت: مقابله با پدیده شوم مواد مخدر به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف داروی غیرمجاز در ملکان

سرهنگ عادل ولیزاده فرمانده انتظامی ملکان از کشف ۳۲ هزار و ۵۰۸ قلم انواع داروی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی محل نگهداری داروهای غیر مجاز شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل مورد نظر ، ۳۲ هزار و ۵۰۸ قلم انواع داروی انسانی غیرمجاز به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی ملکان با اشاره به تحویل داروها به مراجع ذیصلاح، گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان در پایان از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک در زمینه توزیع داروی غیرمجاز را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کشف لوازم خانگی قاچاق در مرند

سرهنگ علی اسدیان فرمانده انتظامی شهرستان مرند از کشف انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد و در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو سواری سمند به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی،تعداد ۵۷ دستگاه همزن برقی ، ۴ دستگاه جارو برقی ، ۲ دستگاه سرخ کن و ۸ دستگاه مخلوط کن قاچاق کشف شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد اظهار داشت : پلیس شهرستان با جدیت تمام با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد از شهروندان در خواست می شود در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و اقلام ممنوعه با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند و سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی از سوی شهروندان می باشد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha