• شنبه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403052718508
  • خبرنگار : 71489

موافق کلیات برنامه دولت چهاردهم

عباسپور: در کابینه پیشنهادی پزشکیان از همه جریانات سیاسی استفاده شده‌ است

عباسپور: در کابینه پیشنهادی پزشکیان از همه جریانات سیاسی استفاده شده‌ است

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت وفاق و همدلی گفت: امروز بعد از بیش از ۳۰ سال دولت دکتر پزشکیان اولین دولتی است که با جهت‌گیری سیاسی کابینه خود را معرفی نکرده است بلکه با عنوان وفاق ملی از همه جریانات فکری استفاده کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، روح‌الله عباس‌پور نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر روز شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ در جریان بررسی خط مشی و اصول کلی برنامه دولت چهاردهم با استفاده از فرصت متعلق به رئیس جمهوری در اظهاراتی در موافقت با کلیات برنامه دولت چهاردهم با بیان اینکه «قاطبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل صداقت و  انقلابی بودن آقای پزشکیان حاضر به دفاع از او هستند»، اظهار کرد: اگر بزرگترین حوادثی که در کشور رخ داده به موفقیت و پیروزی رسیده است در گروی وحدت، انسجام و همدلی بوده است.

وی با تاکید بر اهمیت وفاق و همدلی گفت: امروز بعد از بیش از ۳۰ سال دولت دکتر پزشکیان اولین دولتی است که با جهت‌گیری سیاسی کابینه خود را معرفی نکرده است بلکه با عنوان وفاق ملی از همه جریانات فکری استفاده کرده‌اند. زمانی وفاق ملی مورد نظر آقای پزشکیان که تاکید رهبر نیز بر آن است، شکل می‌گیرد که ما مجلسی‌ها نیز تن به وفاق ملی بدهیم و ما نیز در انتخاب‌مان جریانی و سیاسی فکر نکنیم.

این نماینده مجلس عنوان کرد: متاسفانه همه از پنجره اقتصادی به برنامه‌های دولت نگاه کردند؛ اگرچه برنامه‌های اقتصادی و معیشت از منظر رهبر معظم انقلاب در اولویت است اما مسائل فرهنگی نیز از مسائل مهم کشور است؛ امروز مسئله بهداشت و درمان به مسئله مهمی تبدیل شده است. امروز همچنین با محدودیت‌های نظامی که برای کشور ایجاد کردند باید بدانیم که مسئله دفاع نیز از مسائل اولیه کشور است.

عباسپور اظهار کرد: اگر امروز آقای پزشکیان می‌گوید برنامه هفتم توسعه برنامه من است نه ضعف بلکه یک فرصت برای مجلس شورای اسلامی است؛ بر مبنای قانون اساسی وظیفه مجلس ریل گذاری قانون و وظیفه دولت حرکت بر این ریل است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha