• شنبه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403052718262
  • خبرنگار : 50666

رئیس اتحادیۀ آرایشگران مردانه در اصفهان مطرح کرد؛

افزایش آرایشگاه‌های زیرزمینی در اصفهان

افزایش آرایشگاه‌های زیرزمینی در اصفهان

ایسنا/اصفهان رئیس اتحادیۀ آرایشگران مردانه اصفهان دربارۀ آرایشگاه‌های زیرزمینی، گفت: با توجه‌ به اجاره‌های هنگفت، آرایشگاه‌های زیرزمینی زیاد شده است. برخورد با واحدهای زیرزمینی و ارجاع آن‌ها به قانون فرآیندی زمان‌بر است که تا دو ماه هم به‌طول می‌انجامد.

سعید حنیف‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر مطلب فوق افزود: بهتر است درخصوص ساماندهی واحدهای زیرزمینی به خود اتحادیه اختیار بدهند؛ چراکه خود ما آمار و اطلاعات دقیق‌تری در این زمینه داریم.

حنیف‌نژاد تأکید کرد: قطعاً خود صنف و اتحادیه بهتر می‌تواند در موضوع آرایشگاه‌های زیرزمینی اقدام کند. ما می‌توانیم آن‌ها را قانونمند کنیم. برای مثال، اگر واحدی ۱۰ تا ۱۵ سال سابقه دارد، می‌توان جلسه برگزار کرده و بررسی کرد که آیا این واحد تاکنون تخلف داشته است یا خیر. می‌توان تصمیماتی دربارۀ این واحدها گرفت که با اقداماتی چون نصب ورودی آشکار و دیگر ضوابط به حیات خود ادامه دهند.

او خدمات ماساژ در سطح شهر اصفهان را یکی از دغدغه‌ها برشمرد و توضیح داد: ماساژهای سیار را نیز باید در سامانه بارگذاری کرد تا بتوانند مجوزدار به ارائۀ خدمت اقدام کنند. قانونمندی و نظم خدمات ماساژ دارای اهمیت است.

وی ادامه داد: شغل آرایشگری خدماتی است و این باعث می‌شود که تعرفه‌ها را بدون همفکری با اتحادیه تغییر دهند. هم گران‌فروشی و هم ارزانی یا حراج برای ما مسئلۀ سنگینی است.

او ادامه داد: ناآگاهی واحدهای صنفی به قوانین نیز چالش دیگر ما به شمار می‌آید. متأثر از همین ناآگاهی، بسیاری از واحدهای صنفی از سوی بازرسان جریمه می‌شوند. برای این معضل، ما در تنظیم نرخ و سالی دو بار به‌طور جدی برنامه‌ریزی می‌کنیم. این قیمت‌ها باید به‌طور دقیق در واحدهای صنفی نصب شود و اجباری است. قیمت‌ها براساس نوع خدمات کاملاً تفکیک‌شده و روشن هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha