• شنبه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403052717939
  • منبع : نمایندگی مازندران

مدیرعامل شرکت گاز استان:

۱۵۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در مازندران اجرا شده است

۱۵۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در مازندران اجرا شده است

ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: گازرسانی به مناطق بالادست بخش بندپی شرقی بابل سرعت می‌گیرد.

 قاسم مایلی رستمی امروز در جلسه‌ای  با مسئولان شهرستان بابل اظهار کرد: گازرسانی به منطقه شیخ موسی و ۱۰ روستای کوهستانی در حال اجرای خط تغذیه است و عملیات در مورد شبکه داخلی روستاها نیز درحال اجراست.

۲۲ این مسئول با اعلام اینکه هزار و ۵۳۱ کیلومتر خط لوله گاز در استان وجود دارد، اظهار کرد: در ۱۰۰۰ روز خدمت رئیس‌جمهور شهید بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان مازندران اجرا شده است.

مایلی رستمی با اشاره به اینکه از این میزان، ۶۰۰ کیلومتر شبکه مربوط به مناطق روستایی بوده است، تصریح کرد: ۶۴۰ کیلومتر شبکه مربوط به مناطق شهری و ۲۶۰ کیلومتر مربوط به صنایع بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با ابراز خرسندی از اینکه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان وضع مطلوبی دارد، ادامه داد: ۹۹.۹ درصد خانوار شهری و ۹۷ درصد خانوار روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

مایلی‌رستمی خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری گام‌های موثری در بخش گازرسانی روستایی برداشته می‌شود و تعداد دیگری از روستاهای استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهند شد.

به گفته مایلی رستمی، هم‌اکنون پروژه گازرسانی در شش محور مشتمل بر ۴۰ پروژه در استان مازندران در حال اجراست.

علی پیرفلک فرماندار بابل نیز در این جلسه اظهار کرد: برای شتاب بخشیدن در اجرای پروژه گازرسانی ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی تعامل و همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند.

احمد فاطمی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه بررسی پروژه گازرسانی به مناطق بالا دست بخش بندپی شرقی بر ضرورت تسریع در پروژه‌های گازرسانی در سطح شهرستان و بویژه مناطق محروم در بخش بندپی شرقی تاکید کرد.

وی با اشاره به مطالبه مردم برای تامین زیرساخت‌های اصلی در مناطق روستایی شهرستان افزود: برای تسریع در تحقق شعار سال و توسعه مناطق روستایی، ایجاد زیرساخت‌های مناسب و پروژه گازرسانی به مناطق روستایی در اولویت قرار دارد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای شتاب بخشیدن در اجرای این پروژه ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی تعامل و همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha