• شنبه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403052717921
  • منبع : نمایندگی همدان

کسر سهمیه آرد و ابطال مجوز در انتظار نانوایان متخلف تویسرکانی 

کسر سهمیه آرد و ابطال مجوز در انتظار نانوایان متخلف تویسرکانی 

ایسنا/همدان دادستان عمومی و انقلاب تویسرکان گفت: کسر سهمیه آرد در مرتبه اول وقوع تخلف و ابطال جواز فعالیت در صورت تکرار تخلف در انتظار نانوایی‌های متخلف شهرستان تویسرکان است.

مصطفی ربانی در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: تخلفات برخی نانوایی‌های سطح شهرستان تویسرکان از قبیل کیفیت پایین نان، رعایت نکردن ساعت‌های قانونی کار و تعطیلی غیر قانونی موجب نارضایتی در میان بخش قبل توجهی از مردم این شهرستان شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه قیمت نان ۲۵ درصد افزایش یافته و مشکل سهمیه آرد نانوایی‌ها برطرف شده است، دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای برای وقوع تخلفات از سوی نانوایی‌ها مورد قبول دادستانی تویسرکان نیست.

وی ادامه داد: از روز شنبه ۲۷ مردادماه هر واحد نانوایی که به بهانه‌های مختلف مانند نداشتن نیروی کار و مواردی از این دست اقدام به پخت نان در ساعت‌های تعیین شده قانونی نکند یا تعطیلی غیر قانونی داشته باشد در مرتبه اول با کسر نصف سهمیه آرد و اختصاص آن به نانوایی‌های اطراف روبه رو خواهد شد.

ربانی متذکر شد: با توجه به اینکه رضایت عمومی خط قرمز دادستانی است اگر تخلفات از سوی واحد نانوایی ادامه پیدا کند، مجوز فعالیت نانوایی متخلف از طریق کمیسیون نظارت بر اصناف و کارگروه آرد و نان ابطال و به متقاضی جدید واگذار می‌شود.

وی تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه کوتاهی از سوی دستگاه‌های نظارتی مرتبط در روند نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها، ندادن گزارش تخلف و یا اعمال نکردن قانون، در راستای حفظ حقوق عامه، دستگاه مربوطه به دلیل ترک فعل با برخورد قانونی و قاطع روبه رو خواهد شد.

ربانی یادآور شد: جلب رضایت عموم مردم شریف شهرستان تویسرکان و تامین حقوق عامه مهمترین هدف دادستانی از اجرای طرح برخورد قاطع، قانونی و بازدارنده با نانوایی‌های متخلف است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha