• جمعه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403052617807
  • خبرنگار : 50616

اتوبوس بازیکنان بدون VAR به ورزشگاه وطنی قائم‌شهر رسید!

اتوبوس بازیکنان بدون VAR به ورزشگاه وطنی قائم‌شهر رسید!

ایسنا/مازندران باشگاه نساجی مازندران با برطرف کردن برخی نواقص اعلامی از سوی سازمان لیگ فوتبال از جمله ورود اتوبوس حامل کادر فنی و بازیکنان تیم های میهمان و میزبان را در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در حالی که برخی ورزشگاه های کشور فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را با VAR شروع کرده بودند، در بخش‌های مختلف ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر خبری از این کمک داور ویدئویی نبود تا همچنان گلایه های داوری تماشاگران از سکوهای وطنی بیخ گوش داوران باشد.

باشگاه نساجی مازندران پیش از شروع بازی با فولاد خوزستان از «حمید مطهری» سرمربی دو فصل گذشته خود که در حال حاضر دستیار یحیی گل محمدی در تیم فولادخوزستان است، تقدیر کرد.

همچنین باشگاه نساجی مازندران به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود تاریخی آزادگان به میهن اسلامی، از دو آزاده سرافراز قائمشهری پیش از شروع مسابقه تقدیر کرد.

اتوبوس بازیکنان بدون VAR به ورزشگاه وطنی قائم‌شهر رسید!

شروع مسابقه تیم های نساجی مازندران و فولادخوزستان با بارش شدید باران همراه بود و این وضعیت که تا دقیقه حدود ۲۵  نیز ادامه داشت، باعث لغزنده شدن چمن ورزشگاه و به خوردن تعادل بازیکنان دو تیم در چندین صحنه شده بود.

با وجود بارش باران بعدازظهرجمعه و در حین بازی، تماشاگران قائمشهر استقبال خوبی از این مسابقه داشتند و برابر اعلام دست اندرکاران بیش از ۷ هزار نفر از نزدیک مسابقه تیم های نساجی و فولاد را تماشا کردند.

تعدادی از تماشاگران روبروی جایگاه با نصب بنری از عکس «رضا حدادیان» مالک باشگاه نساجی مازندران و متنی که نوشته بود« شاه فوتبال ایران، رضا حدادیان» حمایت خود را از او برای تیمداری در شرایط سخت اقتصادی اعلام کردند.

ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی مازندران به علت اخراج در بازی فصل گذشته تیمش برابر تیم فولاد خوزستان در کنار زمین حضور ندارد و از رو سکوها در کنار تماشاگران نظاره‌گر عملکرد شاگردانش است.

یحیی گل محمدی سرمربی جدید تیم فولادخوزستان هم به علت صادر نشدن کارت او در این مسابقه از جایگاه ویژه ورزشگاه وطنی با کادر فنی تیمش در ارتباط است‌.

در این بازی درجایگاه مخصوص خانم‌ها در ضلع شرقی ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر، تماشاگران آقایان پر کرده بودند و خبری از حضور بانوان علاقمند و طرفدار تیم نساجی نبود.

به علت تداوم بارش از شروع نیمه دوم، بسیاری از عکاسان خبری با پوشش پلاستیکی و چتر روی سر کار خود را ادامه دادند.

اتوبوس بازیکنان بدون VAR به ورزشگاه وطنی قائم‌شهر رسید!

سامانه جدید تقویت نور ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر که از استانداردهای حالا حاضر ورزشگاه های ایران بوده، پیش از شروع مسابقه دو تیم بهره برداری شد.

نساجی مازندران این مسابقه را که از هفته نخست دیگر برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بوده با نتیجه یک بر صفر به میهمان خود فولاد خوزستان باخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha