• جمعه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403052617787
  • خبرنگار : 50490

در راستای توسعه فعالیت های اقتصادی؛

دفتر نمایندگی سازمان همیاری شهرداری های مازندران در غرب استان فعال می‌شود

دفتر نمایندگی سازمان همیاری شهرداری های مازندران در غرب استان فعال می‌شود

ایسنا/مازندران مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران گفت: در راستای دستور استاندار مازندران به منظور توسعه فعالیت های اقتصادی دفتر نمایندگی این سازمان در غرب استان فعال می‌شود .

 سید حمید هاشمی امروز در نشست رئیس و اعضای شورای عالی استان با اشاره به اینکه از ایده و نظرات رییس و اعضای این شورا برای پیشبرد اهداف و توسعه فعالیت های اقتصادی سازمان استفاده می‌کنیم، افزود: درب سازمان به روی همه مسئولان، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان باز است و از نظرات سازنده همه اقشار برای پیشبرد اهداف سازمان استفاده می‌کنیم.

 وی با اشاره به اینکه سازمان همیاری شهرداری های مازندران دیگر حیاط خلوت استانداری نیست بلکه پل ارتباطی بین شهرداری های شرق و غرب استان است، تصریح کرد: با تمام توان برای ایجاد درآمد پایدار در شهرداری‌ها تلاش می‌کنیم .

هاشمی  توجه به مقوله سرمایه گذاری در شهرداری های مازندران را از دغدغه جدی این سازمان برشمرد و یاداورشد: با راه اندازی دبیرخانه سرمایه گذاری در سازمان  تلاش می‌کنیم که سرمایه گذاران را به سوی شهرداری های استان سوق دهیم .

وی از راه اندازی دفتر نمایندگی سازمان همیاری شهرداری های مازندران ظرف دو هفته آینده در غرب استان خبر داد و گفت: این دفتر به صورت نمادین و نمایشی در غرب راه‌اندازی نخواهد شد بلکه بنده و همکارانم به مدت دو روز در این دفتر مستقر بوده در کنار پاسخگویی به مردم در امر توسعه سرمایه گذاری در استان فعالیت می‌کنیم .

دفتر نمایندگی سازمان همیاری شهرداری های مازندران در غرب استان فعال می‌شود

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران با قدردانی از همکاری و همراهی خوب رئیس و اعضای شورای عالی استان افزود: به محض ورود در هر شهرستانی با اعضای شورای عالی استان تماس خواهم گرفت تا در بازدیدها به عنوان یک بازوی توانمند در کنار ما باشند .

حمید سام دلیری رئیس شورای عالی استان، با اشاره به اینکه در حال حاضر سازمان همیاری شهرداری های مازندران به عنوان یک بازوی توانمند در کنار شورا و شهرداری است، خواستار برگزاری کلاس آموزشی برای اعضای شوراهای شهر و روستاهای مازندران شد .

 وی با قدردانی از پاسخگویی مطلوب معاونین و مدیران سازمان تصریح کرد: امیدواریم در سایه تعامل و همکاری سازمان همیاری شهرداری های مازندران با شورای عالی استان اتفاقات خوبی در راستای توسعه سرمایه گذاری و رونق فعالیت های اقتصادی در مازندران رقم بخورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha