حسین خانجانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، هویت بخشی به سیمای شهرها در ایام سوگواری و عزاداری و ترویج این فرهنگ بین آحاد مردم و نهادینه کردن آن در بین نسلها را یکی از اهداف مهم این سازمان برشمرد و اظهار کرد: این امر موضوعی است که مسئولان در این زمان باید به آن توجه ویژهای داشته باشند.
خانجانی فضاسازی و مناسب سازی منظر شهری در مناسبت های مذهبی را از وظایف این سازمان برشمرد و تصریح کرد: در این ایام بیش از ۱۵ هزار متر ریسه متناسب در معابر مختلف شهر و خیابانهای پرتردد و مسیر عبور عزاداران حسینی نصب شده است.
وی با تاکید بر اینکه تمام ظرفیت تبلیغات فرهنگی این سازمان در این ایام به موضوع اربعین و برای اطلاع رسانی مراسمات مربوطه اختصاص یافته است، افزود: نصب ۱۳عدد سازه نوری «لبیک یا حسین» در پل غدیر در مسیر زائرین و نصب تابلو های نورانی «یا ابا عبدالله» و «یا ابالفضل» به تعداد ۴۰ عدد در بلوار آیت الله نجفی، نصب سازه نوری «یا ابا عبدالله»، «یا ابالفضل»، «یا ثارالله» و «یا حسین» به تعداد ۴ عدد در میدان آرامگاه، میدان شریعتی و امام زاده عبدالله از دیگر اقدامات سازمان در این ایام است.
خانجانی همچنین از نصب ۲۰ عدد کتل در میدان سردار همدانی، ۱۴عدد در پل غدیر و شش عدد علم در میدان امام، نصب۹۰ عدد تیربرد در مسیرهای ورودی و خروجی شهر، نصب هشت بیلبورد و نصب بیش از ۵۰ پایه بنر در سطح شهر و همچنین هشت بیبلورد در ورودی شهر به همین مناسبت خبر داد.
انتهای پیام
نظرات