• جمعه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403052617691
  • خبرنگار : 50590

رنگ و بوی اربعین حسینی در خیابان‌های همدان

رنگ و بوی اربعین حسینی در خیابان‌های همدان

ایسنا/همدان رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان از نصب بیش از ۱۵ هزار متر ریسه و نصب ۱۳ سازه نوری «لبیک یا حسین» در مسیر زائرین و نصب تابلو های نورانی «یا ابا عبدالله» و «یا ابالفضل» در سطح شهر همدان خبر داد.

حسین خانجانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، هویت بخشی به سیمای شهرها در ایام سوگواری و عزاداری و ترویج این فرهنگ بین آحاد مردم و نهادینه کردن آن در بین نسل‌ها را یکی از اهداف مهم این سازمان برشمرد و اظهار کرد: این امر موضوعی است که مسئولان در این زمان باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

خانجانی فضاسازی و مناسب سازی منظر شهری در مناسبت های مذهبی را از وظایف این سازمان برشمرد و تصریح کرد: در این ایام بیش از ۱۵ هزار متر ریسه متناسب در معابر مختلف شهر و خیابان‌های پرتردد و مسیر عبور عزاداران حسینی نصب شده است.

وی با تاکید بر اینکه تمام ظرفیت تبلیغات فرهنگی این سازمان در این ایام به موضوع اربعین و برای اطلاع رسانی مراسمات مربوطه اختصاص یافته است، افزود: نصب ۱۳عدد سازه نوری «لبیک یا حسین» در پل غدیر در مسیر زائرین و نصب تابلو های نورانی «یا ابا عبدالله» و «یا ابالفضل» به تعداد ۴۰ عدد در بلوار آیت الله نجفی، نصب سازه نوری «یا ابا عبدالله»، «یا ابالفضل»، «یا ثارالله» و «یا حسین» به تعداد ۴ عدد در میدان آرامگاه، میدان شریعتی و امام زاده عبدالله از دیگر اقدامات سازمان در این ایام است.

خانجانی همچنین از نصب ۲۰ عدد کتل در میدان سردار همدانی، ۱۴عدد در پل غدیر و شش عدد علم در میدان امام، نصب۹۰ عدد تیربرد در مسیرهای ورودی و خروجی شهر، نصب هشت بیلبورد و نصب بیش از ۵۰ پایه بنر در سطح شهر و همچنین هشت بیبلورد در ورودی شهر به همین مناسبت خبر داد.

رنگ و بوی اربعین حسینی در خیابان‌های همدان

رنگ و بوی اربعین حسینی در خیابان‌های همدان

رنگ و بوی اربعین حسینی در خیابان‌های همدان

رنگ و بوی اربعین حسینی در خیابان‌های همدان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha