• جمعه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403052617687
  • خبرنگار : 50616

متقاضیان گذرنامه اربعین با نرم افزار« پلیس من» غیرحضوری اقدام کنند

متقاضیان گذرنامه اربعین با نرم افزار« پلیس من» غیرحضوری اقدام کنند

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به فراهم شدن دریافت گذرنامه اربعین برای زائران و متقاضیان در سطح بیشتر شهرستانهای این استان گفت، شهروندان می توانند با نصب نرم افزار «پلیس من» برروی گوشی های تلفن همراه و یا سامانه های ارتباطی به صورت غیرحضوری اقدام و حداقل یک روزه از این خدمات بهره‌مند شوند.

سردارحسن مفخمی شهرستانی، امروز درحاشیه آیین تجلیل از پیشکسوتان وخانواده های شهداء و آزادگان فرماندهی انتظامی مازندران که درشهرستان آمل برگزارشد، به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: امسال نخستین سالی‌ست که نیروی انتظامی مازندران به منظور رفاه حال زائران ومتقاضیان در۹ فرمانده انتظامی شهرستانها گذرنامه زیارتی اربعین صادر می‌کند.

وی اضافه کرد: درحال حاضر با همکاری پست استان، روند صدور گذرنامه به کمتر از یک روز کاهش پیدا کرده و این روند همچنان تا درخواست متقاضیان برای سفر اربعین ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی مازندران درعین حال از متقاضیان دریافت گذرنامه درخواست کرد از نرم افزارهای پلیس من استفاده و مدارک مورد نیاز را ازاین سامانه بارگذاری کنند تا درشرایط گرم هوای تابستان درسطح واحد صدورگذرنامه شهرستانها تجمع افراد نشود.

سردارمفخمی شهرستانی تصریح کرد: دریافت گذرنامه چه حضوری و غیرحضوری در یک روز انجام می‌شود و بهتراست این شرایط به صورت غیرحضوری انجام شود.

 پیش‌بینی افزایش حدود ۱۵ درصدی حجم سفرهای تابستانه درجاده‌های مازندران

فرمانده انتظامی مازندران دربخش دیگری با اشاره به اینکه جاده‌های این استان یکی از مسیرهای اصلی مسافران زمینی و ریلی استانهای خراسان و گلستان به سمت پایتخت است، تصریح کرد: با توجه به گردشگرپذیربودن مازندران دراین فصل، حجم مسافران و زائران اربعین از جاده های استان به سمت تهران نیز در روزهای اخیر بیشتر شده است.

سردارمفخمی شهرستانی به تمهیدات ویژه فرماندهی انتظامی استان برای حجم سفرهای تابستانه و اعزام زائران اربعین به استانهای غربی کشور برنامه ریزی کرده است، یادآورشد: علاوه برتامین امنیت مسافران و زائران اربعین، از مسافران نیز انتظاراست که با صبر بیشتر و رعایت مقررات رانندگی، سفر ایمن برای خود و دیگرکاربران جاده ای داشته باشند.

وی درعین حال پیش‌بینی کرد: برآوردهای پلیس برای سفرهای تابستانه مسافران وگردشگران به مازندران، درتابستان امسال حدود ۱۵ درصد افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha