• جمعه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403052617666
  • منبع : نمایندگی مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

قیمت برنج در فصل برداشت مناسب نیست

قیمت برنج در فصل برداشت مناسب نیست

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: قیمت برنج امروز که فصل برداشت است مناسب نیست و خرج و دخل با هم تطابق ندارد، شالیکاران و کشاورزان مظلوم واقع شدند.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ۲۶ مرداد در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه ساری، با اشاره به اینکه روزهای گرم تابستان را می‌گذرانیم، افزود: ایام گرماست، برق هم نوبتی قطع می‌شود، اگر صرفه‌جویی کنیم این روزها می‌گذرد و هیچ خانواده، بیمارستان و موسسه خیریه‌ای دچار بی‌برقی نخواهد شد.

آیت الله لائینی به ۲۶مرداد روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: درود خدا به آنان که نمایندگان خوبی برای شما در مقابل بعثیان بودند، ۲۸مرداد هم سالروز کودتای آمریکایی است، ۳۱ مرداد روز جهانی مسجد است، مسجد سنگر است سنگرها را پر کنید.

وی ادامه داد: ۳۱ مرداد در تقویم رسمی کشور به روز صنعت دفاعی نامگذاری شد، امروز در جهان افتخاری بزرگ و بخشی از بازدارندگی را در جهان رقم زده است.

خطیب نماز جمعه ساری به افتخار آفرینی ورزشکاران کشور در مسابقات المپیک که با عنوان کاروان خادم الرضا (ع) در آن شرکت کردند، اشاره کرد و گفت: ورزشکاران در این دوره از مسابقات المپیک افتخار آفریدند و دل مردم را شاد کردند؛ همچنین موجبات جلب رضایت مقام معظم رهبری را فراهم آوردند که جای قدردانی دارد.

قیمت برنج در فصل برداشت مناسب نیست

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به قیمت نامناسب برنج گفت: قیمت برنج امروز که فصل برداشت است مناسب نیست و خرج و دخل با هم تطابق ندارد، شالیکاران و کشاورزان ما مظلوم واقع شدند.

وی با گلایه‌مندی از اینکه مسئولان مربوطه چه می‌کنند؟ چرا بازار قیمت برنج اینگونه است، تصریح کرد: نباید بگذارند که کشاورزان ما ضرر کنند و واسطه‌ها سود ببرند؛ اگر بشود کشاورزان را مساعدتی کرد تا دو سه ماهی برنجشان را نفروشند تا به دست واسطه ها نرود خوب است.

نماینده ولی فقیه در مازندران از دولت و مسئولان درخواست کرد، در رابطه با حمایت کشاورزان در فروش برنج تصمیمات کارشناسی بگیرند.

این مسئول یادآور شد: مجلس و مجلسیان این روزها بررسی شایستگی‌های و صلاحیت وزرا را در دست اقدام دارند، بنده سفارش می‌کنم در عین اینکه باید شایستگی‌ها را بررسی کنند ولی بدانند که اصل بر همکاری با دولت است.

قیمت برنج در فصل برداشت مناسب نیست

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید مجلس با ریاست جمهوری و دولت همراه باشد در غیر اینصورت کار پیش نمی‌رود؛ اصل بر تعامل و همکاری است البته این به معنای بستن چشم بر روی گزینه هایی که ممکن است شایستگی‌های لازم را نداشته باشند، نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha