• جمعه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403052617576
  • منبع : بازار

مدیرعامل هیدرو فرکو خبر داد:

نهمین سمینار آموزشی آسانسورهای هیدرولیک

نهمین سمینار آموزشی آسانسورهای هیدرولیک

نهمین سمینار آموزشی آسانسورهای هیدرولیکی بر مبنای استاندارد EN81- 2 بیست و پنجم مردادماه در سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا،میلاد فرخی، مدیرعامل شرکت هیدروفرکو با اشاره به برگزاری هشت دوره سمینار آموزشی استانداردهای آسانسورهای هیدرولیکی در سطح کشور، از برگزاری نهمین دوره این رویداد علمی در "تهران" خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این سلسله کارگاه و سمینارها، رفع ابهام از بندهای متون استاندارد آسانسورها و ممانعت تفاسیر غلط توسط فعالان این حوزه است.

وی ادامه داد:  یکی مشکلات شرکت‌های نصب و همچنین بازرسان فعال در این حوزه، ابهامات و تفاسیر متفاوت است، به همین خاطر در این سمینار پیش از هر چیز، ساز و کار استانداردهای اروپایی بررسی و شرح داده شد.

آسانسورهای هیدرولیکی ۱۱ برابر امن‌تر است.

این برگزار کننده دوره‌های تخصصی آموزش‌های حوزه صنعت تاکید کرد: آسانسورهای هیدرولیکی در مقابل آسانسورهای کششی در هنگام زلزله ۱۱ برابر امن‌تر عمل می‌کنند، به همین دلیل همواره پیشنهاد می‌شود در مناطق زلزله خیز و ساختمان‌های با ارتفاع کم از آسانسورهای هیدرولیکی استفاده شود.

فرخی افزود: در ادامه این سمینار مقایسه‌ای تطبیقی میان آسانسورهای کششی و هیدرولیک در نمونه‌های موردی زلزله در ترکیه انجام شد که دید خوبی به شرکت کننده‌ها می‌دهد.

وی همچنین در رابطه با دیگر مزایای آسانسورهای هیدرولیکی گفت: آسانسورهای تا ۴ ایستگاه بر اساس مطالعات LCA ردپای کربنی بسیار کوچکتری از دیگر انواع آسانسورها دارد و به همین دلیلی آسانسورهای سبز و دوست‌دار محیط زیست محسوب می‌شوند.

نهمین سمینار آموزشی آسانسورهای هیدرولیک



مدیر شرکت هیدروفرکو خاطر نشان کرد: در انتها درباره آزمون‌های استاندارد و موارد محاسباتی که کمتر در اختیار همکاران قرار می‌گیرد صحبت شد و همچنین در رابطه با جک‌ها، بالشتک‌ها، جک‌های تلسکوپی، پارو یونیت‌ها، مخزن‌ها، الزامات موتورخانه و حتی شلنگ‌ها صحبت‌  شد.

فرخی با اشاره به حضور شرکت‌های بازرسی، مدیران فنی، تولید کننده‌ها، شرکت‌های نصب، نمایندگان سازمان استاندارد و نمایندگان سندیکاها در این سمینار تاکید کرد که این سمینار با رویکرد کاملا فنی به صورت مستقل توسط شرکت هیدروفرکو و با همکاری شرکت مهندسی بازرسی ایران و اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی برگزار شد.

نهمین سمینار آموزشی آسانسورهای هیدرولیک


سمینار آموزشی استانداردهای آسانسورهای هیدرولیکی در تاریخ ۲۵ مردادماه از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ در سالن آمفی تئاتر سازمان مدیریت صنعتی تهران برگزار شد.
علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت hfco.org   اطلاعات تکمیلی درباره شرکت برگزار کننده و مباحث مطرح شده در سمینار دریافت کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha