• جمعه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403052617521
  • خبرنگار : 50664

۳ مجتمع آب‌رسانی در بردسکن به بهره‌برداری رسید

۳ مجتمع آب‌رسانی در بردسکن به بهره‌برداری رسید

ایسنا/خراسان رضوی طی مراسمی با حضور نماینده مردم منطقه ترشیز در مجلس شورای اسلامی، معاون بهره‌برداری آب شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، فرماندار و مسئولان شهرستان بردسکن ۳ مجتمع آب‌رسانی چشمه حاج سلیمان، خنجری و خور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

معاون بهره‌برداری آب شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ۲۵ مرداد در این مراسم طی سخنانی گفت: این پروژه‌ها با حفر ۳ حلقه چاه نیمه عمیق، اجرای ۲۱۰۰ متر خط انتقال آب،۱۱۵۰ متر شبکه برق و احداث سه حوضچه آب بهره‌برداری رسید.

مهدی جهان طلب افزود: جهت اجرای این پروژه‌ها جمعاً ۱۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و با احداث این سه مجتمع آب‌رسانی ۵ روستای چشمه حاج سلیمان، دهان قلعه، شریف‌آباد، خنجری و خور از نعمت آب شرب لوله‌کشی برخوردار شدند.

۳ مجتمع آب‌رسانی در بردسکن به بهره‌برداری رسید

وی همچنین از الحاق چاه شماره ۳ آب شرب انابد تا قبل از تابستان سال آینده خبر داد و گفت: یکی از مطالبات مهم مردم منطقه انابت از توابع شهرستان بردسکن، الحاق چاه شماره ۳ آب شرب انابت است که الحاق این چاه به آب شرب انابت تا قبل از آغاز تابستان آینده انجام و به شبکه ملحق می‌شود.

مدیر اداره آبفای بردسکن در این مراسم با بیان اینکه در حال حاضر تأمین آب شرب ۷۶ روستا در بردسکن را امور آب و فاضلاب این شهرستان انجام می‌دهد، اظهار کرد: شهرستان بردسکن و روستاهای آن در تابستان امسال تنش آبی را تجربه کردند به‌طوری‌که تأمین آب شرب ۲۳ روستا در این شهرستان با تانکر سیار انجام می‌شود.

حسین مهدوی اولیایی گفت: قدردان گروه سرمایه‌گذاری دماوند و شرکت توسعه اقتصادی آرین هستیم که سال گذشته با کمک آنها به‌عنوان خیرین آب‌رسان کار احداث ۳ مجتمع آب‌رسانی در بخش‌های انابد و مرکزی شهرستان بردسکن آغاز شد.

وی با اشاره به پیگیری‌های نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی و همکاری بسیج سازندگی ناحیه بردسکن و مجموعه فرمانداری واداری شهرستان جهت اجرای این پروژه‌ها ابراز کرد: امروز اکثر پروژه‌های آب‌رسانی در شهرستان بردسکن با همکاری خوب همه نهادها با سرعت در حال انجام است.

مهدوی اولیایی خاطرنشان کرد: تعداد مشترکین امور آب و فاضلاب بردسکن ۳۸ هزار مشترک هستند و توسط این امور آب شرب سه شهر و ۷۶ روستا از محل ۵۲ منبع آبی تأمین می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha