• پنجشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۴۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403052517475
  • خبرنگار : 50201

تلاش دشمن برای نفوذ در عرصه فرهنگ و رسانه کشور

تلاش دشمن برای نفوذ در عرصه فرهنگ و رسانه کشور

ایسنا/مازندران فرمانده دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی نوشهر گفت: وقتی عرصه دریا، هوا و زمین برای نفوذ ناجوانمردانه‌ نظام سلطه بسته شده، تلاش می‌کند تا در عرصه فرهنگ و رسانه نفوذ کند.

امیردریادار آریا شفقت رودسری ۲۵ مرداد در یادواره ۳۶ تن از شهدای پول که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با بیان اینکه راهی که شهداء رفتند موجب عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی شد، اظهار کرد: نظام سلطه در جهان همانند حلقه‌ای است که اجازه نمی‌دهد کشور دیگری به این حلقه وارد شود.

وی با تاکید بر داشتن بصیرت در این میان، گفت: نظام استکبار به دنبال موشک و بمب هسته‌ای ما نیست بلکه نمی‌خواهد ایران یک قدرت منطقه‌ای و جهانی شود.

وی تصریح کرد: نظام سلطه تلاش می‌کند کشورهایی که دم از استقلال می‌زنند به یک بی تعادلی برگشت ناپذیری بکشاند تا حرفی برای گفتن نداشته باشد.

فرمانده دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی نوشهر ادامه داد: وقتی عرصه دریا،هوا و زمین برای نفوذ ناجوانمردانه نظام سلطه بسته شده تلاش می‌کند تا در عرصه فرهنگ و رسانه نفوذ کند.

امیردریادار شفقت با بیان اینکه در عصر حاضر نیازمند تفکر شهدایی هستیم که عکس آنها زینت بخش این محفل است، یادآور شد: شهدا از خودگذشتگی و همدلی را برای ما به ارمغان آوردند.

وی گفت: اقتدار ما به عنوان یک جامعه اسلامی این است که حول محور ولایت که اصلی‌ترین رمز موفقیت است در حال حرکت هستیم.

تلاش دشمن برای نفوذ در عرصه فرهنگ و رسانه کشور

فرمانده دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی نوشهر با اشاره به اینکه راه شهداء باعث اقتدار و عزت کشور شده است، متذکر شد: استکبار جهانی با انجام ترور، جنگهای داخلی و جنگ تحمیلی در خیال باطل بود که نهال نوپای انقلاب را خشک کند اما به برکت شهداء این نهال تبدیل به درختی تنومند شد که الگوی همه مسلمانان جهان شده است.

امیردریادار شفقت در ادامه به ماموریت مهم ناوگروه ۸۶ در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این عملیات برای اولین بار در تاریخ ایران و توسط شناورهای ایرانی انجام شد که فارغ التحصیل دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی نوشهر بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha