• پنجشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403052517377
  • خبرنگار : 50649

/اخبار کوتاه پلیس فارس/

از انهدام باند سارقان احشام تا مختومه شدن پرونده دزد دوچرخه‌ها

از انهدام باند سارقان احشام تا مختومه شدن پرونده دزد دوچرخه‌ها

ایسنا/فارس در اخباری که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است، مطالبی مانند انهدام باند سارقان احشام در استان فارس، مختومه شدن پرونده دزد دوچرخه‌ها و بازداشت عاملان نزاع جمعی دیده می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس امروز (۲۵ مرداد ماه) از بازداشت اعضای باند سارقان احشام و کشف ۲۵ فقره سرقت از آنها خبر داد و گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت احشام در استان فارس، رسیدگی به پرونده در اختیار یک تیم ویژه از مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

کاووس حبیبی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت طی چند عملیات جداگانه، اعضای باند سارقان شناسایی و پنج نفر از سارقان در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.

وی بیان کرد: سارقان در بازجویی‌های پلیسی به ۲۵ فقره سرقت احشام اقرار کردند و در این زمینه تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به تشکیل پرونده برای سارقان و معرفی آنها به مرجع قضایی، به دامداران توصیه کرد که نسبت به  نصب دوربین‌های مناسب در دامداری‌های خود اقدام و همواره به این نکته توجه داشته باشند که مکان دامداری از روشنایی کافی برخوردار باشد.

پرونده دزد دوچرخه‌ها با ۲۱ فقره سرقت در شیراز بسته شد

فرمانده انتظامی شیراز از بازداشت سارق حرفه‌ای و کشف ۲۱ فقره سرقت دوچرخه خبر داد و گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در شیراز، شناسایی و بازداشت سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

اسماعیل زراعتیان ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ زند با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این زمینه، یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه سارق در بازجویی انجام‌شده به ۲۱ فقره سرقت اعتراف کرد، گفت: در این زمینه دو دستگاه دوچرخه مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شد.

او با اعلام اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، به شهروندان توصیه کرد که هشدارهای پلیس درباره پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، آن را به پلیس۱۱۰ اطلاع دهند.

عاملان نزاع دسته‌جمعی در سرچهان روانه زندان شدند

فرمانده انتظامی سرچهان از بازداشت و انتقال به زندان شش نفر از عاملان نزاع دسته‌جمعی در این شهرستان خبر داد و افزود: شب گذشته درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری ۱۲ نفر با یکدیگر با استفاده از چوب و چماق، ماموران پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند.

محمدجواد اسلامی مهر ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۱۲ نفر به هویت معلوم به‌دلیل اختلافات ملکی باعث نزاع و درگیری دسته‌جمعی شده‌اند و سه نفر از آنها نیز براثر برخورد چوب، لگد و مشت مجروح شده‌اند.

فرمانده انتظامی سرچهان با بیان اینکه ماموران در این زمینه موفق شدند شش نفر از عاملان نزاع و درگیری را دستگیر کنند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

اسلامی‌مهر با بیان اینکه مجروحان برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان شیراز منتقل شدند و حال آنها مطلوب گزارش شده است، افزود: برخورد با مخلان نظم و امنیت به‌صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha