• پنجشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403052517345
  • خبرنگار : 50673

برگزاری همایش «قرض نیکو» همزمان با سراسر کشور در هرمزگان

برگزاری همایش «قرض نیکو» همزمان با سراسر کشور در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان همزمان با سراسر کشور، چهارمین همایش ملی قرض نیکو با حضور خیران و مدیران کمیته امداد و صندوق امداد ولایت هرمزگان، در سالن اجتماعات شهید حججی کمیته امداد استان برگزار شد.

این همایش با حضور رئیس کمیته امداد، مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت و سایر خیرین به‌صورت ویدیوکنفرانس در دانشگاه امام صادق (ع) و در استان هرمزگان نیز با حضور خیران، مدیران کمیته امداد و صندوق امداد ولایت استان هرمزگان، در سالن اجتماعات شهید حججی کمیته امداد استان برگزار شد.

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش‌ها، فرهنگ‌سازی و نشر و توسعه سنت قرض‌الحسنه در جامعه است که در استان هرمزگان نیز خیرین نیک‌اندیش در این زمینه پیش رو بوده‌اند و هستند.

وی ادامه داد: به واسطه اجرای طرح «قرض نیکو» توسط صندوق امداد ولایت و همراهی و همکاری اثرگذار نیکوکاران خیراندیش، بسیاری از خانواده‌های نیازمند استان از مزایای این طرح بهره‌مند شده‌اند و با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه بدون سود و کارمزد مشکلات آنها حل شده است.

او با دعوت از خیرین و نیکوکاران استان برای مشارکت در طرح خداپسندانه «قرض نیکو» بیان کرد: همه علاقه‌مندان به کار خیر می‌توانند با هر میزان توان مالی و با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت به هر مبلغی که تمایل دارند، در قالب طرح‌های «قرض نیکو» و «قرض ماندگار» در کمک به رفع مشکلات و نیازهای ضروری محرومان و نیازمندان سهیم باشند.

حمزه پور سهراب، مدیرامور شعب صندوق امداد ولایت استان هرمزگان نیز در حاشیه این همایش گفت: در قالب این طرح‌های قرض‌الحسنه خیرین استان تا کنون ۵۳ میلیارد تومان در صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری کرده‌اند.

او افزود: از ابتدای سال، این صندوق با حمایت خیرین و از محل سپرده‌گذاری خیرخواهانه آنها، موفق به پرداخت بیش از ۲۳۰۰  فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان و محرومان استان با هدف رفع مشکلات و نیازهای ضروری آنها مانند تأمین لوازم ضروری زندگی، جهیزیه، درمان، اشتغال، ودیعه مسکن شده است.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha